مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان:

عده‌ای در کشور حقوق نجومی را حق خود می‌دانند و در مجلس نیز از کسی دفاع می‌شود که از بیت المال می‌مکد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان گیلان گفت: شهید حججی در عین مظلومیت با صلابت و اقتدار در برابر دشمنان ایستادگی کرد.

عده‌ای در کشور حقوق نجومی را حق خود می‌دانند و در مجلس نیز از کسی دفاع می‌شود که از بیت المال می‌مکد

به گزارش ۸دی به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری در مراسم بزرگداشت شهادت محسن حججی و یادبود شهدای مدافع حرم در مصلای مسجد جعفری صومعه سرا اظهار داشت: قیام، خون و سر بریده امام حسین‌(ع) مسیر را برای انسان‌ها تعیین می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه “شهدا مثل آیه‌های قرآن مقدس هستند” گفت: گفته شده که در مراسم‌های شهدا بهتر است با وضو وارد شوید زیرا شهدا از امامان خود الگوی ایثار و شهادت گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه شهدا امامزادگان عشق هستند  تصریح کرد: جایگاه شهید را خداوند تعریف می‌کند و در این‌باره می‌فرماید “دیه شهدا را خود پرداخت می‌کنم” و مقام شهید و شهادت با این توصیفات قابل وصف نیست.

تسخیری با اشاره به اینکه شهدا با آگاهی از خطرات و با ایمان راسخ قدم در این راه می‌گذارند بیان کرد: شهادت هنر مردان خداست و درباره اهمیت این موضوع چندین آیه در قرآن آمده که نشان از عزت مقام شهادت دارد.

وی با بیان اینکه در روایت آمده که تنها کسی که می‌تواند در عالم برزخ شفاعت کند شهید است، گفت: امام صادق (ع) نیز فرمودند “نگران قیامت شما نیستیم آن چیزی که ما را درباره شما نگران کرده است عالم برزختان است” زیرا فقط در قیامت می‌توانیم شما را شفاعت کنیم.

تسخیری با اشاره به اینکه عشق، دلدادگی و محبت به خدا سبب شد تا شهید حججی در دل‌ها قرار گیرد ابراز داشت: این شهید بزرگوار در عین مظلومیت با صلابت و اقتدار در برابر دشمنان ایستادگی کرد و مظلومانه به شهادت رسید.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه جامعه ما جامعه شهیدپرور است اذعان داشت: دشمن با تلاش شبانه‌روزی در حال برنامه ریزی است تا بین ما، دین، انقلاب و رهبر جدایی بیندازد.

وی گفت: در شرایطی که دشمن برای ما در حال برنامه‌ریزی است شهید حسین‌پور چنان می‌درخشد که فرمانده دلیر جبهه مقاومتشان به نیابت به گیلان آمده و اعلام می‌کند “ای کاش چند نفر از فرماندهان ما کشته می‌شدند اما حسین‌پور باقی می‌ماند”.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گیلان با اشاره به اینکه حججی تربیت یافته دانشگاهی است که منشأ آن کربلا است افزود: عده‌ای در کشور حقوق نجومی را حق خود می‌دانند و در مجلس نیز از کسی دفاع می‌شود که از بیت المال می‌مکد و وقت خانه ملت را نیز می‌گیرد.

تسخیری گفت: می‌خواهید رستگار باشید در حزب خدا باشید زیرا اصولگرا، اصلاح طلب و اعتدال، خط و حزب نبوده بلکه سیاسی بازی و برای رسیدن به قدرت است و اگر می‌خواهید دوام داشته باشید در مسیر خدا باشید زیرا حیات‌بخش است همان‌طور که خط امام حسین (ع) و شهیدان  زنده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه