خطیب جمعه رشت:

با تمام دنیا روابط خواهیم داشت جز کسانی که متجاوز و آدم‌کش هستند

خطیب جمعه رشت گفت: باید با دنیا تعامل منطقی داشته باشیم تا نگویند که ایران میخواهد منزوی باشد، ما باتمام دنیا روابط خواهیم داشت جز کسانی که متجاوز و آدم کش هستند.

با تمام دنیا روابط خواهیم داشت جز کسانی که متجاوز و آدم‌کش هستند

به گزارش ٨دی، آیت الله زین العابدین قربانی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته رشت ضمن تبریک میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت اظهار داشت: مشهد و به تبع آن ایران به برکت حضور امام رضا(ع) پایتخت جهان اسلام شده و برکات زیادی از سفر ایشان به ایران میسر شده است.

وی به تنفیذ حکم ریاست جمهوری دوازدهم در روز میلاد امام رضا (ع) اشاره کرد و این تقارن را خجسته و مبارک دانست.

قربانی با اشاره به سخنان رهبری معظم انقلاب در مراسم تنفیذ گفت: امیدواریم که دولت کریمه ظرف ۴ سال تذکرات رهبری را محقق کنند.

خطیب جمعه رشت رفع مشکلات معیشتی مردم را از خواسته‌ها و تذکرات رهبری از دولت عنوان و خاطر نشان کرد: باید با دنیا تعامل منطقی داشته باشیم تا نگویند که ایران می‌خواهد منزوی باشد، ما با تمام دنیا روابط خواهیم داشت جز کسانی که متجاوز و آدم کش هستند.

وی در ادامه اظهار کرد: وحدت اسلامی را حفظ کنیم، برخی از روزنامه‌ها طوری درباره رئیس جمهور مینویسند که انگار درباره رئیس جمهور آمریکا حرف می‌زنند. لذا باید در جایی که نقطه ضعف وجود دارد انتقاد سازنده داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان گفت: باید با عوامل سلطه مبارزه کنیم و نباید رفتارتان به گونه‌ای باشد که به شما امید ببندند لذا باید با زورگویان در ستیز بود زیرا ما هر کاری هم انجام دهیم آنها راضی نخواهند شد.

قربانی با تاکید بر اینکه مسئولان باید در میان مردم بروند و مشکلاتشان را از نزدیک ببینند افزود: جای خرسندیست که در استان دیده می شود که استاندار و مسئولین استانی به نقاط مختلف استان سرکشی کرده و از نزدیک مشکلات مردم را می بینند.

نماینده ولی فقیه در گیلان به مسیر جاده چهار شهیدان که جاده ای خاکی و نامطلوب دارد اشاره کرد و افزود: در زمانی که مرحوم آیت الله هاشمی به لاهیجان آمده بودند این موضوع را با ایشان مطرح کردم که متاسفانه میبینیم با گذشت زمان زیادی تا به امروز این مشکل بر طرف نشده است.

وی ادامه داد: جای خرسندیست که استاندار و فرماندار با حضور در این مسیر در صدد حل این مشکل بر آمده اند و بعد از حضور آنها این جاده در حال آسفالت شدن است.

قربانی به نوشته ی دختری مسیحی در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: از شنیدن این نکته که دختری مسیحی در مقابل عکس حضرت مریم(س) می ایستد و میگوید “ای مریم آسوده باش که فرزندان زهرا(س) برای نجات ما و انسانیت خواهند آمد” منقلب شدم زیرا این جمله بدین معناست که اسلام بدون در نظر گرفتن دین و آیین، نجات بخش همه انسانهاست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه