عضو کمیسیون بهداشت مجلس:

فرهنگ‌سازی به‌ موازات منع استفاده از قلیان باید انجام شود

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: به‌موازات آگاه‌سازی عمومی و فرهنگ‌سازی، اقدامات حکومتی نیز به‌موازات منع استفاده از قلیان باید انجام شود.

فرهنگ‌سازی به‌ موازات منع استفاده از قلیان باید انجام شود

به گزارش ۸دی، ذبیح الله نیکفر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، درباره چینش کابینه دولت دوازدهم در حوزه بهداشت و درمان اظهار داشت: براساس شنیده‌ها و با توجه به اعلام آمادگی سیدحسن هاشمی جهت همکاری با دولت دوازدهم احتمال اینکه وی در سمت خود به‌عنوان وزیر بهداشت باقی بماند وجود دارد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس با اشاره به جاذبه‌های گردشگری استان گیلان به‌ویژه شهرستان لاهیجان اذعان داشت: با وجود امکانات و زیرساخت‌های حداقلی گردشگری شهرستان لاهیجان از نهایت توان خود جهت جذب و پذیرایی هر چه بیشتر مسافران و گردشگران استفاده می‌کنیم.

وی تصریح کرد: در روزهای اخیر با تلاش و پیگیری بخش خصوصی، ۲ هتل در شهرستان لاهیجان و جاده لاهیجان-لنگرود افتتاح شده است و این شهرستان آمادگی همکاری و جذب سرمایه‌گذاران جهت ایجاد امکانات لازم و در نهایت ارائه خدمات مناسب را دارد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به مضرات قلیان بیان داشت: بنا بر نظر کارشناسان حوزه بهداشت و درمان و با توجه به آلودگی توتون و قلیان، با همت مسئولان شهرستان سیاهکل کلیه قلیان سراهای این شهرستان جمع آوری شد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس با بیان اینکه امیدواریم سیاهکل از این حیث الگویی برای سایر شهرستان‌های استان گیلان شود افزود: به‌موازات آگاه‌سازی عمومی و فرهنگ‌سازی، اقدامات حکومتی نیز به‌موازات منع استفاده از قلیان باید انجام شود.

نیکفر خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین عامل در کاهش و حذف قلیان‌سراها ایجاد اشتغال و امکانات مساعد تفریحی و رفاهی جهت گذراندن اوقات فراغت مردم به‌ویژه جوانان است تا کسی در اثر بیکاری و یا برای تفریح و سرگرمی سمت این گونه مکان‌ها نرود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه