خبرنگار: ابوالفضل شکری
فرماندار رامسر در گفتگو با 8دی خبر داد؛

سفر سالانه ۱۰۰ هزار گردشگر خارجی به رامسر / فرودگاه رامسر توسعه پیدا می‌کند

فرماندار رامسر گفت: سالانه بیش از ۱۰۰ هزار مسافر و گردشگر خارجی به این شهرستان سفر می‌کنند.

سفر سالانه ۱۰۰ هزار گردشگر خارجی به رامسر  / فرودگاه رامسر توسعه پیدا می‌کند

محمد آزاد در حاشیه بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی در مجتمع فرهنگی و اردویی شهدای ۷ تیر رامسر در گفتگو با خبرنگار ۸دی با بیان ویژگی‌های خاص طبیعی و خدادادی این شهرستان و نزدیکی کوه و دریا در این منطقه اظهار داشت: سالانه حدود یک میلیون نفر مسافر و گردشگر به این شهرستان مسافرت می کنند که حدود ۱۰۰ هزار نفر از این گردشگران خارجی و بیشتر از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس هستند.

وی افزود: یکی از مزیت های خوب شهرستان رامسر داشتن یک فرودگاه بسیار زیبا و قدیمی است که تنها فرودگاه واقع در کنار ساحل می باشد و برای توسعه آن یک باند حدود ۲۷۰۰ متری ساخته شده است که اگر بتوانیم موانع پروازی قبل و بعد از باند را برطرف کنیم پروازها در این باند هم آغاز خواهد شد.

فرماندار رامسر ادامه داد: در هفته حدود ۲۳ پرواز در این فرودگاه انجام می‌شود که بیش از ۲۰۰۰ مسافر را جابجا  می‌کند و اگر بتوانیم باند جدید را مورد استفاده قرار دهیم تعداد پروازها بیشتر می‌شود و هواپیماهای بزرگتری به این فرودگاه خواهند آمد.

آزاد با تأکید بر بهره گیری از اقتصاد مقاومتی در فعالیت‌های اقتصادی گفت: برای تحقق شعار سال کارگروه اقتصاد مقاومتی در شهرستان رامسر تشکیل شده است که با کمک مجموعه نهادها و سازمان‌ها اقدامات خوبی در جهت اقتصاد مقاومتی انجام شده است.

وی درباره طرح های مجمع فرهنگی اردویی شهدای ۷ تیر نیز اظهار کرد: اقدامات مجتمع اردویی شهدای ۷ تیر در جهت اقتصاد مقاومتی قابل تحسین است و باید به مدیریت و کارکنان این مجموعه بابت این اقدامات تبریک گفت.

فرماندار رامسر درباره پروژه های عمرانی شهرستان نیز اظهار داشت: برخی از پروژه ها نیاز به اعتبارات کلان دارد که در حال پیگیری هستیم و امسال اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد افزایش پیدا کرده است که امیداوریم با تخصیص این اعتبار بتوانیم پروژه‌های عمرانی شهرستان را فعال کنیم.

گفتنی است در جریان بازدید از پروژه های عمرانی مجتمع اردویی و فرهنگی شهدای ۷ تیر سرهنگ پاسدار بهروز میرزا آقایی فرمانده این اردوگاه فرماندار رامسر را همراهی می‌کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه