خبرنگار: ابوالفضل شکری
معاون سیاسی فرمانداری لنگرود خطاب به منتخبین شورای روستاها:

اگر منافع فردی را بر منافع جمعی ترجیح دهید وارد فساد خواهید شد

معاون سیاسی فرماندار لنگرود گفت: اگر منافع شخصی را بر منافع جمعی ترجیح دهید صراحتا می‌گویم متاسفانه وارد فساد خواهید شد.

اگر منافع فردی را بر منافع جمعی ترجیح دهید وارد فساد خواهید شد

به گزارش ۸دی، محمدرضا محمدی صبح امروز در جلسه آموزشی شورای روستاهای شهرستان لنگرود اظهار داشت: علی‌رغم تهمت‌هایی ک به ما زده بودند ما به دنبال مشارکت حداکثری بودیم و الحمدلله توانستیم به این هدف مهم که خواسته رهبر انقلاب بود، برسیم.

وی افزود: در این دوره از انتخابات در ۳۷ روستای بخش مرکزی، ۱۸ روستای بخش کومله و ۶۸ روستای بخش اطاقور انتخابات برگزار شد. در اطاقور ۲۰۴ نفر، در بخش کومله ۵۶ نفر و در بخش مرکزی ۱۱۵ نفر به عنوان منتخبین و در شهرها هم ۲۷ نفر توسط مردم انتخاب شدند.

معاون سیاسی فرمانداری لنگرود ادامه داد: در دولت آقای خاتمی اولین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا برگزار شد و امروز هم پنجمین دوره علی‌رغم تهدیدها در امنیت کامل برگزار شده است.

وی خطاب به منتخبین مردم شهرستان لنگرود در پنجمین دوره شوراهای اسلامی روستاهای لنگرود اظهار کرد: مقدم داشتن منافع جمعی بر منافع فردی اولین اولویت شما باشد و مردم برای همین شما را انتخاب کردند و این فرصت را غنیمت بشمرید.

محمدی تأکید کرد: اگر یک جا منافع شخصی و فامیلی را بر منافع جمعی ترجیح دهید این کار تمامی ندارد و در پایان شما را خسته خواهد کرد و صراحتا می‌گویم متاسفانه وارد فساد خواهید شد.

معاون سیاسی فرماندار لنگرود با بیان اینکه اطلاعات شوراهای قبلی را حتما بررسی کنید تا در ادامه به شما کمک کند گفت: درباره مطالبات روستاها منتظر کسی نباشید، خودتان با توجه به پتانسیلهای روستاها از مسئولین و مدیران شهرستان بخواهید و حق گرفتنی است.

وی افزود: همیشه فرصت برای ما نیست شاید دور بعد مردم انتخابتان نکنند. این توفیق را غنیمت بشمرید که نهایت تلاش را برای خدمت به مردم داشته باشید. دنبال فعالیتهای پایدار باشید به طوری‌که آیندگان مسیر شما را ادامه دهند.

محمدی ادامه داد: به همه امور روستا توجه کنید نه فقط آسفالت. نسبت به برگزاری برنامه های فرهنگی، مذهبی و نشاط آور نیز توجه داشته باشید.

وی در پایان گفت: متاسفانه مردم از اثرگذاریهای شورا مطلع نیستند، و دلیل آن رفتارهای برخی از اعضاهای شوراهاست که باعث شده مردم بگویند شورا اصلا برای چیست؟ در بعضی روستاها افراد ذی نفوذی هستند و شما باید از ظرفیت و توانمندی و مشورت های آنان استفاده کنید.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه