فرماندهی انتظامی فومن خبر داد؛

دستگیری کلاهبردار ۶۰ میلیاردی در فومن

فرمانده انتظامی فومن از دستگیری یک کلاهبردار ۶۰ میلیارد ریالی در این شهرستان خبر داد.

دستگیری کلاهبردار ۶۰ میلیاردی در فومن

به گزارش ۸دی، سرهنگ “محسن جعفرزاده” در گفت و گو با خبرنگاران، با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی اعلام شکایت شهروندان از چند فقره کلاهبرداری، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
این مقام انظامی ماموران با تعقیب سرنخ‌ها پس از شناسایی کلاهبردار، وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند، افزود: متهم در بررسی فنی پلیس به صراحت به کلاهبرداری و فریبکاری با استفاده از اسناد ملکی اعتراف کرد.
وی با اشاره به اینکه تاکنون ۲۹ شاکی در خصوص پرونده متهم شناسایی شده، اظهار داشت: متهم پس از شناسایی املاک دارای سند نسبت به مشارکت در ساخت ملک اقدام کرده و پس از اخذ وکالت تام الاختیار از صاحب ملک، از بانک وام دریافت و سپس متواری می شد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم ۶۰ میلیارد ریال از مردم کلاهبرداری کرده، بیان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.
جعفرزاده با تاکید بر لزوم آموزش همگانی شهروندان برای هوشیاری در مواجهه با افراد سودجو، خاطرنشان کرد: شهروندان باید با هوشیاری و دقت مراقب شگرد هایی که توسط این افراد به کار برده می‌شود، باشند و در مقابل افراد سودجو به سادگی فریب نخورند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه