قالیباف در رشت:

مهم ترین چالش امروز کشور ناکارآمدی و ضعف مدیریت است / ۴ درصدی ها سرمایه کشور را به تاراج برده اند + تصاویر

محمدباقر قالیباف نامزد انتخابات ریاست جمهوری با حضور در استان گیلان در جمع هوادارانش در رشت سخنرانی می کند.

مهم ترین چالش امروز کشور ناکارآمدی و ضعف مدیریت است / ۴ درصدی ها سرمایه کشور را به تاراج برده اند + تصاویر

به گزارش ۸دی، محمد باقر قالیباف ظهر امروز در جمع مردم گیلان در ورزشگاه عضدی رشت اظهار داشت: عرض سلام به مردم گیلان که سرزمینی پرافتخار برای کشور عزیزمان است دارم.
وی مردم گیلان را انقلابی و تاریخ ساز خواند و تصریح کرد: خوشحالم در جمع شما مردم غیور و شهید پرور استانی هستم که در لحظات سرنوشت ساز مانند مشروطه خوش درخشیدند و برای ملت ما مجاهدت کردند.

قالیباف ادامه داد: وقتی به حوادث ضد استکباری نگاه می کنیم رشادت مردم گیلان در نهضت جنگل را میبینیم، در مبارزات دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و امروز هم برای حفظ امنیت ملی و در مبارزه با کسانی که تروریست را توسعه دادند برای دفاع از مظلومین نیز این مردم با شهدای مدافع حرم افتخار آفرین بودند.

قالیبافی با بیان اینکه استان گیلان از بعد نیروی انسانی دارای کمبود نیست گفت: استعدادها و هوش سرشماری که در استان گیلان است بی نظیر است و در حوزه خلاقیت و هوشمندی جوانان این سرزمین ناباورانه عمل می کنند.

وی خاطر نشان کرد: اگر یک درصد از جمعیت دنیا متعلق به ماست حداقل ۵ درصد منابع در اختیار کشور ماست و یکی از این منابع گاز و نفت است.

این نامزد ریاست جمهوری افزود: کشور ما رتبه نخست را در جهان دارد چرا که ما ۱۸ درصد نفت و گاز دنیا را داریم.

وی با اشاره به پیشرفت علمی کشور گفت: ما در مرزهای دانش دنیا هستیم و رشد بینظیری داریم، اما با همه این ظرفیت ها و استان گیلان که سرشار از این منابع است در چنین سرزمینی مردم ما فقیرانه زندگی می کنند و هر روز در آمد کشور و مردم رو به کاهش است.

قالیباف با بیان اینکه رکود و بیکاری و رکود بخش های مختلف را تحت الشعاع قرار داده است اظهار کرد: ما باید از خود سوال کنیم، علت این موضوع چیست؟ امروز چالش اصلی ما نا کارآمدی و ضعف مدیریت در اداره کشور است که ما را به این روز انداخته است.

وی افزود: دولت نتوانسته است مشکلات اقتصادی کشور را حل و فصل کند، مردم هر روز با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند، اما هیچ چاره اندیشی نشده و حتی چشم اندازی نیز برای آن نمی بینیم و این یعنی نا کارآمدی نظام اجرایی کشور و چون پاسخی ندارند مرتب می گویند اشتباه از دولت گذشته است!

قالیباف با بیان اینکه دولت گذشته دولت روحانی است خاطر نشان کرد: دولت روحانی این مشکلات را ساخته است و وعده ی دروغین صد روزه برای اصلاح مشکلات می دهد!

وی با اشاره به تاجر صفتی مجموعه مدیریتی روحانی یادآور شد: آنچه موجب بروز این مشکلات اقتصادی است اشرافیگری این دولت است.

قالیباف با بیان اینکه دولت روحانی مردم را میترساند متذکر شد: اینکه می گویند دولتی که بیاید در پیاده روها دیوار خواهد کشید از ضعف این دولت است تا برای جذب رای مردم را بترساند.

وی گفت: این دولت عملکرد قابل قبولی ندارد و با این کارها خود را بدهکار و مدیون افرادی کرده است که در دوره قبل او را انتخاب کردند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه دولت باید مشکلات اقتصادی را حل کند تصریح کرد: دولت نباید هر موضوع و مطلبی را بیان کند و بگوئید نداریم، نمی شود و نمی‌توانیم.

وی خطاب به جوانان گفت: ما پس از اتکا به خدا می توانیم، هم امکاناتش را داریم هم می شود که مشکلات را حل کنیم چرا که جوانان، دختران و پسران سرمایه های اصلی ما هستند.

قالیباف با اشاره به توانایی دولت آینده برای حل مشکلات اقتصادی یادآور شد: همانطور که در پروژه های شهر تهران با گذاشتن پایلوت اقدام کردیم برای این ۵ میلیون نیز شمارشگر می گذاریم تا مردم بدانند این ۵ میلیون شغل چگونه ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه برای اصلاح نظام بانکی تلاش خواهد کرد افزود: این ۴ درصدی ها با نظام بانکی سرمایه کشور را به تاراج برده اند اما ما با اصلاح این نظام نمیگذاریم یک وزیر از حقوق یک کارگر ساده سو استفاده کند.

قالیباف با اشاره به قاچاق کالا و ارز در کشور گفت: قاچاق همه جوانان ما را بیکار کرده است، شما مطمئن باشید با حذف ۴ درصدی ها این قاچاق خاتمه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه استان گیلان در حوزه کشاورزی و دریا موقعیت مناسبی دارد افزود: جوانان خلاق سرمایه های این استان هستند، همه باید دست به دست هم در جمعه پیش رو به دولت ۴ درصدی ها پایان دهیم.

قالیباف با بیان اینکه کارنامه اجرایی وی تعهد او نسبت به مردم است اظهار کرد: با کمک مردم می توانیم کشور و استان گیلان را از بیکاری نجات دهیم.

وی در پایان با عرض تبریک به مناسبت  پیروزی تیم سپید رود رشت افزود: امیدوارم شادی ماندگار ما ختم مشکل اقتصادی جوانان ما باشد.

 

در حال به روز رسانی …

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه