دبیر جبهه مردمی انقلاب تالش در گفتگو با 8دی:

انقلابیون برای محرومیت زدایی اقتصادی و سیاسی در حال تشکیل قوا هستند

دبیر جمنا تالش با اشاره به تشکیل قوای مردم در جهت محرومیت زدایی گفت: باید ظرفیت های تالش را در جهت تغییر به نفع مردم بکار بست.

انقلابیون برای محرومیت زدایی اقتصادی و سیاسی در حال تشکیل قوا هستند

سعد الله خلیق در گفتگو با خبرنگار ۸دی، با بیان اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تالش با بهره گیری از ظرفیت های شهرستان در ۱۰ محله تشکیل شده است، اظهار داشت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تالش تلاش کرده شورای جبهه را در تمامی محلات تشکیل دهد و با دیدارهای چهره به چهره افرادی را جذب و ساماندهی کرده است.

وی هدف از این تشکیلات را ساماندهی نیروها در راستای بهره گیری از ظرفیت ها دانست و افزود: هدف جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی این است که افراد ارزشی و انقلابی را در راستای تشکیلات منسجم و منظم دسته بندی و سازماندهی شوند.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان تالش گفت: همانگونه که در جبهه های نبرد حق علیه باطل ۸ در طول سال دفاع مقدس انقلابیون به صورت سازماندهی شده در جنگ حضور یافتند در صحنه سیاسی نیز انقلابی‌های مردم وارد کار شده اند.

خلیق با اذعان بر این نکته که انقلابیون تالش در حال تشکیل قوا هستند تا با محرومیت زدایی موجود در شهرستان مقابله جدی کنند، اظهار کرد:  باید روستاها و شهرهای شهرستان را آنچه که در حد توان و ظرفیت های موجود است بهره گرفت و در راستای محرومیت زدایی و تغییر به نفع مردم پیش برد.

وی خاطرنشان کرد: تمام نیروهای ارزشی شهرستان که مفهوم و پیام جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را درک کرده اند، دسته دسته به جبهه ملحق می شوند و و برای رفع محدودیت ها و محرومیت های سیاسی و اقتصادی ثبت نام و مشارکت می کنند.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی متذکر شد: در تلاش هستیم تا موسسه های خیریه را در سطح روستاها فعال کنیم تا بتوانیم با بهره گیری از ظرفیت خیرین شهرستان دستی از مردم بگیریم و راه نجاتی برایشان پیدا کنیم.

خلیق با تاکید بر اینکه پیشبرد اهداف جبهه با همکاری و همیاری مسئولان شهرستان و استان ممکن و میسر است، گفت: تمام تلاش اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی همکاری با نهاد ها و سازمان های مسئول است تا در جهت رفع محدودیت ها و محرومیت ها کوشش کند و تسهیل در امر ازدواج و مسکن از نمونه برنامه ریزی هایی است که در حال شکل گیری می باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه