رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در گیلان:

منتقدان با سنگ اندازی مانع جذب سرمایه گذاری شدند/ امثال مصباح می خواهند مردم را به زور وارد بهشت کنند

حسینی گفت: هیئت های خارجی در پسابرجام وارد کشور شدند اما منتقدان با سنگ اندازی های بی جا مانع جذب سرمایه گذاری شدند.

منتقدان با سنگ اندازی مانع جذب سرمایه گذاری شدند/ امثال مصباح می خواهند مردم را به زور وارد بهشت کنند

به گزارش ۸دی، به نقل از

«دیارباران» مناظره رؤسای ستادهای حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، حسن روحانی، محمدباقر قالیباف و سید مصطفی میرسلیم قرار بود امروز در تالار شهید مطهری دانشگاه گیلان برگزار شود اما به دلیل اطلاع رسانی ضعیف دانشگاه تنها رئیس ستاد حجت الاسلام روحانی در گیلان در این جلسه حضور پیدا کرد البته از بنرهای تبلیغاتی موجود در سالن نیز مشخص بود که این مناظره تک نفره از سوی ستاد روحانی برنامه ریزی شده بود.

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در گیلان پس از طرح اولین پرسش توسط مجری برنامه از محمد ابراهیم نصر و ژاله حساس خواه درخواست کرد که به جایگاه جهت کمک در پاسخگویی حضور پیدا کنند!

سید احمد حسینی رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در گیلان دولت یازدهم را مبتنی بر گفتمان آزادی بیان کرد و گفت: در دولت یازدهم به همان اندازه ای که آزادی بیان در مطبوعات، احزاب و در فعالیت های مدنی وجود داشته است فساد کاهش پیدا می کند.

وی اضافه کرد: در مسائل فرهنگی روحانی بر این باور است که باید با توجه به دانش، اصالت و فرهنگ مردم به آنها اعتماد کرد و تصمیم را برعهده مردم گذاشت.

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در گیلان  با بیان اینکه نمیتوان مردم را بزور به بهشت فرستاد، تصریح کرد: برداشت های مختلفی از دین و قرآن وجود دارد، برداشت و تعریف امثال مصباح یزدی و روحانی از شاکله دین متفاوت است.

وی با بیان اینکه نگاه مصباح بگونه ای است که اصرار دارد مردم را به زور وارد بهشت کند، افزود: در صورتی که در قرآن آمده است مردم باید خودشان انتخاب کنند.

** برخی کاندیداها بگونه ای شعار می دهند که گویا با مردم نادان، ساده لوح و گاگول سرکار دارند!

حسینی طرح افزایش یارانه ها را شعاری پوپولیستی بیان کرد و گفت: برخی از کاندیدا در مسائل اقتصادی و افزایش یارانه ها بگونه ای شعار می دهند که گویا با جمعیت عظیمی از مردم نادان، ساده لوح و گاگول سرکار دارند درصورتی که بخش عظیمی از مردم دانشجو و تحصیلکرده هستند.

وی با اشاره به وضعیت قاچاق کالا در کشور، گفت: بخشی از قاچاق کالا بر اثر بی اطلاعی دولت و بخشی دیگر بدلیل متولیان زیادی که در عرصه واردات و صادرات کالا در کشور وجود دارد انجام می شود.

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در گیلان با بیان اینکه کاهش درآمدهای دولت ارتباط مستقیمی با روحانی ندارد، بیان کرد: اقتصاد کشور تحت تاثیر درآمدهای ملی است و اشتغال و اقتصاد ارتباط مستقیمی با درآمد کشور بخصوص در بخش نفت دارد.

حسینی منتقدان را مانعی جهت سرمایه گذارای هیئت های خارجی بیان کرد و افزود: به محض اینکه برجام تصویب شد هیئت های خارجی بسیاری از خارج برای سرمایه گذاری وارد  کشور شدند که منتقدان با سنگ اندازی های بی جا مانع جذب میلیاردها تومان سرمایه گذاری شدند.

رئیس ستاد تبلیغاتی روحانی در گیلان با اشاره به اهمیت گردشگری، گفت: براساس آمار یونسکو با ورود هر ۱۰ توریسم یک شغل ایجاد می شود و اراده روحانی بر این است که در دولت آینده خود از این ظرفیت استفاده کند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
مدافعان نظام با تفکر امثال جناب رییس ستاد و تفکر نفی استقلال ایران و وابسته کردن کشور به امثال کدخدا مشکل دارند و الا هیچ انسان عاقلی با سرمایه گذاری خارجی که منافع ایران در آن لحاظ شود مخالف نیست.ما از وادادگی و دلبستگی شماها به دشمنان ایران،واگذاری موقعیت های کشور بدون توجه به توان نیروهای داخلی و قراردادهای خسارت بار نگرانیم.
در حاشیه