امام جمعه لاهیجان در جمع کارگران شهرستان؛

آمار بالای بیکاری زیبنده نظام اسلامی نیست/ دست کارگر، دستی است که هرگز آتش جهنم آنرا نمی سوزاند

امام جمعه لاهیجان گفت: وظیفه مسئولان این است که از حداکثر ظرفیت ها برای رفع بیکاری و کاهش رکود و رونق اقتصادی استفاده کنند.

آمار بالای بیکاری زیبنده نظام اسلامی نیست/  دست کارگر، دستی است که هرگز آتش جهنم آنرا نمی سوزاند

به گزارش ۸دی، به نقل از «لاهیجان»، حجت الاسلام احمدعبدالله زاده امام جمعه لاهیجان روز دوشنبه در جمع کارگران و جمعی از مسئولان شهرستان لاهیجان در سالن اجتماعات شهرداری با اشاره به خصوصیات بارز حضرت ابوالفضل(ع) در روز تولد ایشان و تبریک روز جانباز گفت: اگر انسان بصیرت داشته باشد  به صراط مستقیم می رود.
وی افزود: انتخابات در ایران در واقع تجلی مردم سالاری دینی است. همه ما وظیفه داریم نسبت به نظام اسلامی که ثمره خون پاک شهداست، و برای اعتلای نظام مقدس اسلامی ادای دین کنیم.
حجت الاسلام عبداله زاده با اشاره به نقش کارگران در توسعه و پیشرفت جامعه خاطر نشان کرد: زیبنده نظام اسلامی نیست آمار بیکاری بالا باشد و کارخانه ای تعطیل شود. وظیفه ما مسئولین این است که حداکثر حمایت را از کارگر داشته باشیم که اگر کارگر نباشد یعنی تعطیلی، رکود، بیکاری و دست کارگر، دستی است که هرگز آتش جهنم آنرا نمی سوزاند.
وی با بیان اینکه در آستانه ۲ رخداد بزرگ انتخابات ریاست جمهوری و شوراها قرار داریم که باید کارگران هم پای صندوق های رای بیایند و به فرد اصلح رای دهند افزود: در هر موضوعی در جامعه انسان دنبال زیبایی هاست در انتخابات نیز باید دنبال اصلح بود و باید ما توجه کنیم که بسیاری در این کشور جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند تا ایران اسلامی حفظ شود .
وی اظهارداشت: وظیفه مسئولان این است که از حداکثر ظرفیت ها برای رفع بیکاری و کاهش رکود و رونق اقتصادی استفاده کنند.

پایان پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه