سخنگوی کمیسیون ویژه تولید ملی مجلس در گفتگو با 8دی:

رونق تولید ملی مشروط به اجرای کامل قوانین مجلس توسط دولت است/ وزرا برای قانون بهبود تولید داخل ارزش قائل شوند

سخنگوی کمیسیون تولید ملی مجلس گفت: وزرا باید به قوانین مصوب در کارگروه رفع موانع تولید ارزش قائل شوند و برای اجرای آن تلاش کنند.

رونق تولید ملی مشروط به اجرای کامل قوانین مجلس توسط دولت است/ وزرا برای قانون بهبود تولید داخل ارزش قائل شوند

نادر قاضی پور در گفتگو با خبرنگار ۸دی، در با اشاره به کمیسیون ویژه تولید ملی یر اهتمام ورزیدن دولت به قانون خهای مصوب مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و اظهار داشت:  مجلس شورای اسلامی پنج تا شش قانون برای تولید ملی و اقتصاد مقاومتی نوشته است که یکی از آنها در برنامه ششم در قالب چند بند آمده است.

وی با اشاره به چند بند از قوانین مذکور در راستای رفع موانع تولید مجلس شورای اسلامی افزود: از قوانین موجود در برنامه ششم قانون کسب و کار، قانون رفع موانع تولید و دیگری قوانین استفاده حداکثری از تولید داخلی است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی به اجرای این قوانین مصوب مجلس توسط دولت تاکید کرد و گفت: مجموع قوانینی که در کارگروه رفع موانع تولید مجلس بحث شده است اگر دولت به نحو احسن آنها را اجرا کند صددرصد تولید ملی راه می افتد.

سخنگوی کمیسیون ویژه تولید ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به این نکته که با راه افتادن تولید، اقتصاد بهبود پیدا می کند، اظهار کرد: با اجرای دقیق و کامل قانون های مصوب در این راستا صادرات تولیدات داخلی رونق پیدا می کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وزرا باید به قوانین تصویب شده در کارگروه رفع موانع تولید ارزش قائل شوند و نهایت تلاش خود را در راستای اجرای آن بکار گیرند.

قاضی پور با بیان اینکه دولت باید توجه بیشتری به قوانین مجلس در حوزه اقتصاد داشته باشد، اظهار کرد: قانونی که مجلس مصوب کرده باید توسط دولت و هیئت وزیران اجرا شود تا رونق واقعی در حوزه اقتصاد را شاهد باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه