مرتضی مهریار
در پاسخ به بانوی دانشجو؛

نماینده گیلانی در مجلس: مسئله مهدویت خیلی به یک نماینده ی مجلس مربوط نمی شود!

نماینده گیلانی گفت: اطلاعاتم در مسئله مهدویت خیلی زیاد نیست و به نظرم این موضوع خیلی به یک نماینده ی مجلس مربوط نمی شود!

نماینده گیلانی در مجلس: مسئله مهدویت خیلی به یک نماینده ی مجلس مربوط نمی شود!

به گزارش ۸دی، به نقل از پیک دانشجو:در آستانه ی انتخابات مجلس شورای اسلامی اسفند۹۴، در رشت مجری مناظره هایی بودم میان نامزدهای نمایندگی، که در یکی از آن ها نکته ی جالبی نظرم را جلب کرد.
یک خانم دانشجو، سوالی را با صدای بلند در جمع حضار از یکی از نامزدها پرسید:«که نظر و برنامه ی شما در ارتباط با مسئله ی مهدویت و انتظار در شهرستان چیست؟ در مجلس نیز برای تصویب طرح هایی در جهت تقویت این موضوع در سراسر کشور، چه کارهایی انجام خواهید داد؟»
نامزد مورد نظر پاسخ داد: «اطلاعاتم در مسئله مهدویت خیلی زیاد نیست و به نظرم این موضوع خیلی به یک نماینده ی مجلس مربوط نمی شود!»

حالا بماند که وی اکنون یکی از  نماینده های  مردم گیلان در مجلس است؛اما موضوعی که بسیار دردآور است، این است که نمونه های فراوانی از این دست سیاستمداران در مملکت اسلامی ما هستند، که نه تنها موضوع مهدویت و انجام مسئولیت در راستای آماده سازی آرمانشهر مهدوی، برای آنها اولویت نیست، بلکه از اهمیت چندانی نیز برخوردار نیست و نخواهد بود!

ایحاد باور انتظار و آماده سازی جامعه ی تشیع برای ظهور، یکی از هزاران مواردی است که توسط مسئولین حکومت اسلامی مغفول مانده است!
به راستی ما چقدر به این موضوع اهمیت می دهیم؟!

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه