وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در چابکسر:

دولت بدون توجه به مسائل جناحی، برای رفع مشکلات مردم می کوشد

وزیر ارتباطات گفت: دولت تدبیر و امید، بدون توجه به مسائل جناحی، اهتمام خود را بر پیگیری و رفع مشکلات مردم تلاش می کند.

دولت بدون توجه به مسائل جناحی، برای رفع مشکلات مردم می کوشد

به گزارش ۸دی، محمود واعظی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان رودسر در چابکسر اظهار داشت: دولت یازدهم، دولتی فراجناحی و برآمده از رأی و حمایت مردم است و در مدت خدمتگرازی خود، کوشیده بسیاری از مشکلات را برطرف و گام های مهمی برای توسعه کشور بردارد.

 وی افزود: دولت توانسته روابط خوبی با دیگر کشورها برقرار سازد و نظام جمهوری اسلامی را به عنوان نظامی فعال و تاثیرگذار در منطقه مطرح کند.

واعظی با اشاره به توجه دولت به رهنمودهای مقام معظم رهبری و تلاش برای حفط همبستگی در کشور ادامه داد: امروز آرامشی که در کشور می بینیم، در سایه همدلی و همزبانی دولت و ملت که مورد تاکید رهبر انقلاب نیز بوده، بوجود آمده و امنیتی که در کشور ما وجود دارد، در هیچیک از کشورهای منطقه مشاهده نمی شود.

وی افزود: دولت و مجلس اهتمام جدی برای خدمت رسانی به مردم دارند  به همین دلیل از ریاست مجلس، اعضای هیات مدیره و نمایندگان مجلس تشکر و قدردانی می کنم که سه شیفت کار می کنند تا برنامه ششم توسعه را به تصویب برسانند و بلافاصله بودجه سال ۹۶ را بررسی کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: دشمنانی که ما را متهم به بی ثباتی و بر هم زدن منظقه می کردند، امروز به دنبال آن هستند که با کمک ایران، امنیت و صلح را در منطقه ایجاد کنند و ما در این رابطه باید قدردان مردم، جوانان و نیروهای مسلح کشورمان باشیم.

وی یادآور شد: امروز مقاومتی که در منطقه انجام می شود، الگویی است که از ایران اسلامی گرفته شده و نظام ما، آینه تمام نمایی از اسلام ناب محمدی (ص) است.

عضو کابینه دولت تدبیر و امید داعش را دست پرورده صهیونیسم و آمریکا دانست و تصریح کرد: کسانیکه فضایی بوجود آوردند که مسلمانان کشته شوند حتما در خط امریکا و صهیونیسم هستند.

واعظی دلیل سفر دو روزه خود به گیلان و شهرستان رودسر را بررسی مشکلات و اختصاص اعتبارات مورد نیاز عنوان کرد و یادآور شد:  برای توسعه کابل چابکسر، سوئیچ برخی از مناطق رودسر، ارتباط نسل سوم و چهارم تلفن همراه تلاش ویژه‌ای صورت می‌گیرد و قول می‌دهم ابتدا کار نسل سوم انجام و بعد نسل چهارم راه‌اندازی شود.

وی با بیان اینکه تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار اینترنت‌دار می‌شوند، خاطرنشان کرد: ۱۳۳ روستا دارای سیستم قدیمی wnn هستند که نمی‌توان روی آنها اینترنت نصب کرد و به صورت جداگانه اینترنت به آنها داده می‌شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه هیچ جاده‌‌ای در کشور نقطه کور نخواهد داشت، تصریح کرد: مشکلات آنتن‌دهی ایرانسل، همراه اول و رایتل بررسی و برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های شهرستان رودسر را توسعه می‌یابد، اظهار کرد: شبکه انتقال در رودسر چهار برابر و پهنای باند آن سه برابر شده و تاکنون ۳۹ میلیارد تومان  برای فناوری و ارتباطات این شهرستان سرمایه‌گذاری شده و تا پایان دولت یازدهم ۳۷ میلیارد تومان دیگر نیز در این رودسر سرمایه‌گذاری می‌شود.

وی ادامه داد: در هر سفری که به استان های مختلف می رویم از استاندار می خواهم که به شهرهای مختلف برویم چراکه ایران فقط تهران نیست و استان نیز فقط مرکز استان نیست.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه