عضو مجمع عدالتخواهی دانشگاه گیلان:

اصولگرا و اصلاح طلب به ما بدبین اند / تشکلهای دانشجویی به مجمع عدالتخواهی گیلان نگاه مغرضانه دارند

عضو مجمع عدالتخواهی دانشگاه گیلان گفت: ما با فاعل کاری نداریم و به فعل حساسیم و همین موجب نگاه مغرضانه سایر تشکل ها شده است.

اصولگرا و اصلاح طلب به ما بدبین اند / تشکلهای دانشجویی به مجمع عدالتخواهی گیلان نگاه مغرضانه دارند

روز دانشجو در دانشگاه گیلان با جشن های زیادی همراه بود که یکی از آن ها برپایی جشن دانشجویی به بهانه سالروز تأسیس مجمع دانشجویان عدالتخواه به همت دانشجویان عضو این مجمع در دانشکده ی انسانی دانشگاه گیلان بود.

محمد مهدی فروزان فر، عضو مجمع عدالتخواهی دانشگاه گیلان در حاشیه ی این مراسم در گفتگو با خبرنگار هشت دی؛ این تشکل دانشجویی را تشکلی مستقل و بدون وابستگی به حزبی خاص معرفی کرد و اظهار داشت: جنبش عدالتخواهی دانشگاه گیلان در روز ۱۶ آذر سال ۹۲ مصادف با روز دانشجو تأسیس شد، هدف اصلی این جنبش عدالتخواهی و مطالبه گری در چهارچوب دینی و نظریه ولایت فقیه است.

وی افزود: جنبش عدالتخواهی، در خصوص تخریب باغات تهران پیشقدم در رفع مشکلات و نخستین تشکل دانشجویی بود که به سرعت اعلام موضع کرد.

فروزان فر در ادامه تصریح کرد: تشکل عدالتخواهی فردگرا نیست،  ما به فاعل کاری نداریم و به فعل حساسیت داریم و همین مطلب موجب نگاه مغرضانه ی سایر تشکل های دانشجویی به این مجمع شده است.

این دانشجوی مدیریت دانشگاه گیلان با بیان اینکه در کشور فرهنگ مطالبه ی مردمی به صورت جامع و شامل جا نیفتاده است افزود: مستقل بودن ما باعث می شود هر دو حزب اصولگرا و اصلاح طلب نسبت به ما بدبین باشند و طبیعی است زمانی که نشر دهنده ی تفکر فردی نباشیم  هیچ کدام این احزاب از ما حمایت مالی نمی کنند بنابراین این اقدام ما را در هدف خود راسخ تر می کند اما متاسفانه کارها  کمی کند پیش می رود.

وی در پایان گفت:  هدف ما استقلال و مطالبه برای عدالت است و تنها دغدغه ی این تشکل گفتن خواسته ها، حرف ها و مشکلات مردم و رساندن آنها به گوش مسئولان است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه