نماینده مردم آستارا در گفتگو با 8دی:

ضرورت ارتقای دانشجویان به بصیرت سیاسی / اساس حضور دانشجویان در دانشگاه ها فقط تحصیل نیست

نماینده مردم آستارا در مجلس گفت: ضرورت دارد تا دانشجویان بصیرت سیاسی خود را ارتقا دهند.

ضرورت ارتقای دانشجویان به بصیرت سیاسی / اساس حضور دانشجویان در دانشگاه ها فقط تحصیل نیست

ولی داداشی در گفتگو با خبرنگار ۸دی، دانشجویان را قشر فرهیخته جامعه نام برد و اظهار داشت: دانشجویان و حرکت های ارزشمندشان باید در تمام عرصه های جامعه تقویت شود.
وی به لزوم تقویت آنها در جامعه تاکید کرد و افزود: اگر دانشجویان در بعد های علمی، سیاسی، مذهبی و اجتماعی تقویت شوند، جامعه را نیز در مقابل با تهدید ها قوی می کنند.
نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی بعد تقویتی در حوزه سیاسی را از نیاز های امروز جامعه دانشجویی بر شمرد و گفت: اکنون جامعه دانشجویی ما در مسئله فهم سیاسی در فقر است و باید در این زمینه خود را تقویت کند.
دبیر کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دانشجویان را باید در جهت اهداف جامعه کمک نمود، اظهار کرد: همه باید در فهم سیاسی دانشجویان مساعدت کنند تا بصیرت سیاسی آنها نمو داشته باشد.
این استاد دانشگاه بر تلاش خود در جهت بالا بردن بصیرت سیاسی دانشجویان اشاره داشت و بیان کرد: محور تلاش های من در دوران دانشگاه همیشه این بوده تا فهم و بصیرت دانشجویی را بیش از پیش ارتقا بخشم.
داداشی به پویش همگانی بصیرت افزایی در تمام دانشگاه ها  تاکید کرد و افزود: دانشجویان را نباید فقط با آموزش مشغول کرد، گرچه در مسئله آموزشی هم مشکلات زیادی نهفته است.
نماینده مردم آستارا در مجلس دانشجویان را محدود در حوزه تحصیلی ندانست و گفت: اساس حضور دانشجویان در دانشگاه ها فقط تحصیل نیست و باید یک دانشجو در کنار تخصص گرایی همه جانبه رشد کند.
دبیر کمیسیون اصل نود مجلس دانشجویان را به پیگیری های ممتد در امورات سیاسی روز کشور تاکید کرد و گفت: دانشجویان باید خود را در امورات روزانه کشور و منطقه دخیل و سهیم بدانند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه