در سال اقدام و عمل صورت گرفت؛

اقدامات جهادی بسیج سازندگی در رفع محرومیت از گیلان / واکسیناسیون طیور در ۱۳۲۵ روستا + تصاویر

بسیج سازندگی استان گیلان از اردیبهشت ماه سال ۹۵ برای رفع محرومیت از سطح استان گیلان علاوه بر ساخت مسکن محرومان، در ۱۳۲۵ روستا طرح واکسیناسیون طیور را اجرایی کرده است.

اقدامات جهادی بسیج سازندگی در رفع محرومیت از گیلان / واکسیناسیون طیور در ۱۳۲۵ روستا + تصاویر

به گزارش ۸دی، رفع محرومیت از اهداف بسیج سازندگی است و در همین راستا و به همت بسیجیان جهادی در بسیج سازندگی گیلان از اردیبهشت ۹۵ تاکنون ۲۴۰ واحد مسکونی برای محرومان در سطح استان ساخته شده است. در هفته بسیج ۱۳۰ واحد از این ساختمان های احداث شده برای مدد جویان کمیته امداد افتتاح خواهد شد. سایر واحدها پیش از این افتتاح شده بود.

این واحدهای مسکونی در شهرهای آستانه اشرفیه، ماسال، شفت، فومن، لاهیجان و …. اجرا شده است.

در مجموع، از اردیبهشت ماه حدود ۷۰۰ واحد مسکونی محرومان در دست احداث و ساخت است.

سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در همین زمینه و در دیدار اخیر با نماینده ولی فقیه در استان گیلان از ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکونی تا پایان سال توسط سپاه پاسداران خبر داد.

اجرای طرح واکسیناسیون طیور بیماری واگیر نیوکاسل توسط جهادگران بسیج سازندگی سپاه از دیگر اقدامات سپاه در رفع محرومیت هاست. در همین راستا، بنا بر اعلام بسیج سازندگی استان گیلان در ۱۳۲۵ روستا، ۴/۵ میلیون طیور واکسینه شدند که برای این کار حدود ۴۰۰۰ نفر روز، درگیر طرح ریشه کنی بیماری واگیر نیوکاسل در استان بودند.

اختصاص ۵ هزار هکتار زمین از سوی سپاه برای توسعه باغات زیتون در لوشان رودبار، اجرای طرحهای مختلف اشغالزایی کوچک و بزرگ در سطح شهرها و … از دیگر اقدامات سپاه قدس گیلان و بسیج سازندگی در جهت رفع محرومیت در استان گیلان است که در گزارشات بعدی به آنها پرداخته خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه