فرمانده سپاه رشت خبر داد؛

آغاز ساخت ۴۸ واحد مسکونی برای محرومان شهرستان رشت توسط سپاه

فرمانده سپاه رشت از آغاز ساخت ۴۸ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هفته بسیج خبر داد.

آغاز ساخت ۴۸ واحد مسکونی برای محرومان شهرستان رشت توسط سپاه

به گزارش ۸دی، سرهنگ مجید دوهندو،  صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن اجتماعات فرمانداری رشت برگزار شد با بیان این که پایه گذار شجره ی طیبه ی بسیج ، امام خمینی(ره) است اظهار داشت: ما باید از این هدف امام که حفظ نظام اسلامی است حراست کنیم و آن را زنده داریم، چرا که جمهوری اسلامی ایران همواره دشمنان داخلی و خارجی بسیاری از جمله منافقین در داخل داشته است که می خواستند پایه های نظام را سست کنند اما با حضور گسترده ی بسیجیان این عمل محقق نشد.

وی با بیان اینکه شکل گیری انقلاب اسلامی توسط بسیج مردمی انجام گرفت افزود: از آغاز شکل گیری بسیج، اقدامات ارزنده ای از سوی این نهاد صورت گرفت از جلمه ریشه کن کردن فلج اطفال، و مبارزه با بی سوادی از طرح هایی بود که بدون حضور بسیج امکان پذیر نبود.

فرمانده ی سپاه ناحیه ی رشت با بیان اینکه فرهنگ بسیجی فرهنگی ماندگار و مقدس است، یاد آور شد: ما باید با اقدامات خود تلاش کنیم تا این فرهنگ ارزشمند را بدون کم و کاست به نسل جدید انتقال دهیم.

دوهندو تاکید کرد: نویسندگان و اصحاب رسانه در این عرصه وظیفه ی مهمی بر عهده دارند، آنها فرماندهان خط مقدم مبارزه با جنگ نرم هستند.

وی به ۱۰۰ عنوان از برنامه های سپاه در هفته ی بسیج اشاره کرد و افزود: برنامه هایی همچون ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکن برای محرومین که ۴۸ مسکن توسط سپاه رشت ساخته می شود از برنامه های این هفته ی بسیج می باشد.

عطرافشانی مزار شهدا، همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی، برپایی حلقات صالحین، نشست های بصیرتی و روشنگری تجمع عظیم ۵ آذر و تجمع مدیران ادارات نیز که در آن مردم برای رفع مشکل می توانند با مدیر مربوط به آن اداره گفتگو کنند از دیگر برنامه های هفته ی بسیج است.

فرماندار رشت نیز در این نشست ضمن تاکید بر اینکه بسیج مرهون خون شهدا و یاد آور ایثارگری های جانبازان دفاع مقدس است اظهار داشت: شهر رشت با ۲۰۰۰ شهید دفاع مقدس و با از خود گذشتگی های غیور مردان و شیر زنان در زمان انقلاب در استادگی ملت ایران در دفاع مقدس نقش مهمی داشت.

سید عیسی مهدو افزود: امروز وظیفه ی رسانه ها و اصحاب قلم نیز بسیار گسترده تر شده است و این قشر توانسته است با آگاهی بخشی اقدامات ارزشمندی در جهت مشکلات جامعه انجام دهند.

فرماندار رشت با بیان اینکه بسیج متشکل از خالص ترین افراد است،  یادآور شد: امروز هر کسی می تواند با خدمت رسانی خود در جامعه عضو بسیج باشد، یک پزشک یک مهندس و حتی کارگر می تواند با فعالیت های اجتماعی خود در این قشر جای داشته باشد.

 

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه