نماینده مردم رشت در گفتگو با 8دی:

مخالف با علامه دهر بودن وزرا هستم / وزارتخانه ها اکنون رها شده هستند

نماینده مردم رشت گفت: اکنون وضعیت سه وزارتخانه کشور رها شده است و من مخالف این اعتقاد هستم که وزرا باید علامه دهر باشند.

مخالف با علامه دهر بودن وزرا هستم / وزارتخانه ها اکنون رها شده هستند

محمد صادق حسنی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ۸دی با اعلام اینکه هر سه وزیر پیشنهادی دولت در مجلس رای اعتماد نمایندگان را کسب می‌کنند، اظهار داشت: با توجه به اینکه هفت ماه بیشتر از عمر دولت نمانده وزرا رای می آورند چون عدم رای اعتماد به وزرا به نفع هیچ کس نیست.

وی با بیان اینکه رای نمایندگان به وزرای پیشنهادی قطعی است، افزود: این نظر شخصی من است که آقای سلطانی فر با قاطعیت آرا کرسی وزارت ورزش را فتح کند و آن دو وزیر نیز با رای پایین تر بر کرسی وزارتخانه تکیه می زنند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وضعیت مجلس به گونه ای است که نمایندگان به این وزرا اعتماد می کنند، گفت: سالها در سطوح بالا مدیر بوده ام و نظرم این است؛ اداره ای که مدیر داشته باشد بهتر از این است که مدیر نداشته باشد.

حسنی سه وزارتخانه را اکنون رها شده توصیف نمود و اظهار کرد: اگر نمایندگان به این وزرا رای ندهیم یک سرپرست وزارت خانه نمی تواند پاسخگو ما نمایندگان باشد.
وی با اعلام اینکه وزارتخانه با اداره سرپرستی قطعا ضرر خواهد کرد، گفت: اگر در طول این چند ماه هم وزارتخانه با وزیر اداره شود عملکرد و رفتار وزرا زیر ذره بین خواهد بود.

این نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه من مخالف با این هستم که این وزرا علامه دهر هستند، خاطرنشان نمود: در این چند ماه باقی مانده به عمر دولت یازدهم در کوتاه ترین فرصت باید وضعیت وزارتخانه ها تعیین و تکلیف شود.

حسنی با اشاره به اینکه اگر نمایندگان با این دید به وضعیت وزرا نگاه کنند، همه به گزینه های معرفی شده رای می دهند، اذعان داشت: ما در بین نمایندگان هستیم و نظر اغلبشان این است که باید هرچه سریعتر وضعیت وزارتخانه ها تعیین و تکلیف شود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه