سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس مطرح کرد؛

غیبت فراکسیون امید در شورای عالی فراکسیون های مجلس/ هیچ کس نمی تواند برای ما تعیین تکلیف کند

لاهوتی با اشاره به جلسه امروز با صالحی امیری و سلطانی‌فر افزود: تصمیم این شد که فراکسیون مستقلین از این دو وزیر حمایت کند.

غیبت فراکسیون امید در شورای عالی فراکسیون های مجلس/ هیچ کس نمی تواند برای ما تعیین تکلیف کند

به گزارش ۸دی، مهرداد لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص آخرین تعداد اعضای این فراکسیون اظهار داشت: ما یک‌ بار از نمایندگان امضا گرفتیم که حدود ۱۰۲ نفر به ما امضا دادند و شرایطی داشتیم که هرکس به ما امضا بدهد نمی‌تواند عضو فراکسیون دیگری باشد اما الان فرم کاملی طراحی کردیم و آن را بین نمایندگان توزیع کردیم که تا کنون ۷۶ نفر برای عضویت در فراکسیون مستقلین اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی با اشاره به جلسه روز گذشته فراکسیون مستقلین با صالحی امیری و سلطانی‌فر افزود: ۶۳ نماینده در این جلسه حاضر شدند و تصمیم این شد که فراکسیون مستقلین از این دو گزینه به صورت قطعی حمایت کند.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ادامه داد: امروز هم جلسه‌ای با دانش آشتیانی داریم تا پیرامون مسائل مختلف آموزش و پرورش با وی گفت‌وگو کنیم و تصمیمات لازم را جهت حمایت و یا عدم حمایت از وی اتخاذ کنیم.

لاهوتی در واکنش به اظهارات برخی از اعضای فراکسیون امید مبنی بر فاقد گفتمان بودن فراکسیون مستقلین گفت: آن‌ها نمی‌توانند برای ما تعیین تکلیف کنند، ما دو فراکسیون داریم که در یکی از آن‌ها نماینده‌ها‌ اعتقاد دارند دولت هرکاری کرد بد است و دیگری هم عده‌ای هستند که معتقدند دولت هر کاری کرد خوب است ولی ما جایی که کار درست باشد آن را تایید می‌کنیم و اگر اشتباه باشد تذکر می‌دهیم.

وی ادامه داد: کسی نمی‌تواند برای ما تعیین تکلیف کند اگر اینطور باشد ما هم نقدهایی به سایر فراکسیون‌ها داریم؛ ما برای برطرف شدن این مشکلات شورای عالی فراکسیون‌ها را پیشنهاد کردیم و فراکسیون ولایت در این شورا شرکت کرد و رئیس آن هم لاریجانی شد.

سخنگوی فراکسیون مستقلین گفت: فراکسیون امیدی‌ها به جای پرداختن به این مسائل بیایند در شورای عالی حاضر شوند تا مشکلات کشور را با هم حل کنیم.

لاهوتی در خصوص عدم تغییر در وزرای اثرگذار دولت در زمینه اقتصادی عنوان کرد: دولت راضی به تغییر نبود و در یک فضای تحمیلی قرار گرفت و مجبور به تغییر این وزرا شد.

وی گفت: وزیر آموزش و پرورش به دلیل استیضاح مجبور به استعفا شد، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از دو سه ماه قبل استعفا داده بود و دولت وزیر ورزش را هم به این جمع اضافه کرد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه