در مصاحبه زنده تلویزیونی صورت گرفت؛

تقدیر مدیر کل اوقاف گیلان از اصحاب رسانه برای پوشش مسابقات قرآنی زیباکنار

مدیر کل اوقاف و امور خیریه‌ی گیلان از فعالیت خوب رسانه و پوشش همه جانبه‌ی مسابقات به صورت زنده از صدا وسیما و شبکه ی قرآن و همچنین از فعالیت اصحاب رسانه تقدیر و تشکر کرد.

تقدیر مدیر کل اوقاف گیلان از اصحاب رسانه برای پوشش مسابقات قرآنی زیباکنار

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام و المسلمین ولی عادلی امشب در گفتگوی زنده‌ی تلویزیونی با شبکه‌ی تلویزیونی قرآن از روند  اجرای سی و نهمین دوره‌ی مسابقات سراسری قرآن گیلان به میزبانی گیلان سخن گفت.

وی با بیان اینکه تصمیم و تدارک برای این برگزاری این دوره از مسابقات در سی و هفتمین دوره‌ی مسابقات در آذرباییجان شرقی انجام شد افزود: با حضور در آذرباییجان شرقی و بعد کرمانشاه به دنبال ارزیابی این دو دوره برای هرچه بهتر برگزار شدن سی و نهمین دوره‌ی مسابقات به میزبانی استان گیلان بودیم.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه‌ی گیلان با بیان اینکه از سال گذشته بیش از ۵۰ جلسه در سطح ملی درون سازمانی و در سطح استان با مسئولین استان و در راس آن استاندار و همچنین نخبگان و چهره‌های قرآنی  تشکیل شد گفت: اولین جلسه‌ی هماهنگی برای مسابقات قرآنی زیباکنار در کرمانشاه و در سی و هشتمین دوره‌ی مسابقات سراسری قرآن کریم برگزار شد.

عادلی درباره‌ی علت انتخاب مجتمع صدا و سیما در زیبا کنار به عنوان محل برگزاری این سری از مسابقات اظهار کرد: یکی بودن محل برگزاری و محل اسکان متسابقین که خود محسنات متعددی دارد و از جمله اینکه  شرکت کننده ها درگیر و دار رفت و آمد از محل مسابقه و محل اسکان نبوده و عواملی چون ترافیک و دیر رسیدن به مسابقات که باعث کاهش کیفیت مسابقات می شد مجتمع زیباکنار بهترین محل در استان گیلان بود.

وی از فعالیت خوب رسانه و پوشش همه جانبه‌ی مسابقات به صورت زنده از صدا وسیما و شبکه ی قرآن و همچنین از فعالیت ارزشمند اصحاب رسانه تقدیر و تشکر کرد و ادامه داد: در حاشیه‌ی این مسابقات، فعالیت‌های فرهنگی جانبی دیگری مانند نمایش صنایع دستی، پخت نانهای محلی و ساختن یک خانه‌ی روستایی در محل برگزاری مسابقات انجام می شود و قرار بر این بود که متسابقین را به بازدید از اماکن تاریخی مانند مجتمع خانه های روستایی گیلان برده و خاطرات خوشی را برای آنان رقم بزنیم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه