کلاهبردار ۷۰۰ میلیونی در رشت دستگیر شد

به گزارش ۸دی، سرهنگ”فرهاد فلاح کریمی” در تشریح این خبر اظهار داشت: کارآگاهان آگاهی در پی دریافت شکوائیه مبنی بر کلاهبرداری۷۰۰ میلیونی در پوشش فروش خودروهای منطقه آزاد تجاری، رسیدگی به این موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. وی با بیان اینکه در تحقیقات کارآگاهان از شاکی مشخص شد که وی طی چندین مرحله […]

کلاهبردار ۷۰۰ میلیونی در رشت دستگیر شد

به گزارش ۸دی، سرهنگ”فرهاد فلاح کریمی” در تشریح این خبر اظهار داشت: کارآگاهان آگاهی در پی دریافت شکوائیه مبنی بر کلاهبرداری۷۰۰ میلیونی در پوشش فروش خودروهای منطقه آزاد تجاری، رسیدگی به این موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات کارآگاهان از شاکی مشخص شد که وی طی چندین مرحله به فردی که خود را مدیر فروش خودروهای منطقه آزاد تجاری معرفی می کرده، ۷۰۰ میلیون ریال برای خرید خودرو پرداخت کرده، افزود: کلاهبردار پس از دریافت پول متواری شده بود.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه با پیگیری صورت گرفته متهم شناسایی و در شهرستان رشت دستگیر شد، بیان داشت: متهم دستگیر شده زندانی راه باز شهرستان صومعه سرا بوده  که پس از فراغت، به زندان مراجعه نکرده و متواری شده بود.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در پایان با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات کارآگاهان به بزه انتسابی اعتراف و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد، از مردم خواست، از هرگونه اعتماد به افرادی که خود را موجه نشان می دهند خوداری کرده و قبل از انجام هرگونه معامله و انعقاد قرارداد،از صحت اظهارات افراد اطمینان حاصل کنید.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه