فرماندار سیاهکل در دیدار حامیان دولت:

دولت در مسئله ی هسته ای موفقیت بزرگی کسب کرده است!

فرماندار سیاهکل گفت: دولت در مسئله ی هسته ای موفقیت بزرگی کسب کرده و ضمن حل این مسئله، برجام را به سرانجام رسانده است.

دولت در مسئله ی هسته ای موفقیت بزرگی کسب کرده است!

به گزارش ۸دی، رضا اسلامی فرماندار سیاهکل با جمعی از فعالان سیاسی و حامیان «دولت تدبیر امید» شهرستان در محل فرمانداری دیدار و گفتگو نمود.

وی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب با اشاره به این نکته که مدیران شهرستان بایستی نهایت تلاش خود را در جهت خدمت به مردم و شهروندان بکار گیرند اظهار داشت: دولت یازدهم در سال گذشته علیرغم مشکلات فراوان و تنگناهای شدید مالی، کارها و خدمات بزرگی را انجام داده که باید برای مردم باز گو شود تا مردم در جریان خدمات و دستاوردهای دولت قرار بگیرند .

اسلامی با با بیان اینکه دولت در مسئله ی هسته ای موفقیت بزرگی کسب کرده و ضمن حل این مسئله، برجام را به سرانجام رسانده است افزود: دولت در بدترین شرایط مالی پس از انقلاب سال گذشته توانسته اقدامات بسیار مفید و موثری در زمینه ی اقتصادی انجام دهد که مکمل پیروزی های بزرگ در عرصه ی دیپلماسی بوده است.

فرماندار سیاهکل در ادامه گفت: شرایطی که دولت تدبیر و امید در کشور فعالیت خود را آغاز کرد و وضعیتی که اکنون در کشور برقرار است باید دقیق به مردم بازگو شود تا اقشار مختلف جامعه از اقدامات و دستاوردهای بزرگ دولت یازدهم در شرایط کنونی با خبر شوند.

اسلامی با اشاره به این نکته که امید موجود در جامعه و اعتماد مردم به مسئولان بزرگترین سرمایه اجتماعی است گفت: دستاوردهای دولت در شرایط کنونی افتخار بزرگی به شمار می رود که نیازمند اطلاع رسانی گسترده است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه