رییس فدراسیون وزنه برداری:

شناسنامه وزنه برداری ایران در جهان با نام نامجو آمیخته است

مرادی گفت: در صورت فراهم آوردن زیر ساخت های مورد لزوم برای رشته وزنه برداری ، گیلان می تواند بعنوان پایگاهی مهم در توسعه این رشته ورزشی ایفای نقش کند .

شناسنامه وزنه برداری ایران در جهان با نام نامجو آمیخته است

به گزارش ۸دی، مردای در مجمع عادی وزنه بردای استان گیلان از حمایت های فدراسیون در برگزاری مسابقات بین المللی گفت و افزود: گیلان به لحاظ استعدادهای ویژه ای که در این رشته ورزشی دارد ،می تواند همواره بعنوان خانه وزنه برداری کشور مطرح باشد .

وی بر حمایت های فدراسیون در برگزاری مسابقات مختلف بین المللی از جمله جام نامجو تاکید کرد و گفت :وجود مکان های تمرینی تخصصی برای این رشته خاص ازنیازهای اساسی توسعه وزنه برداری در گیلان خواهد بود .

وی با بیان اینکه شناسنامه ورزش وزنه برداری کشورمان در جهان بانام نامجو آمیخته است،از عملکرد هیات وزنه برداری گیلان ابراز رضایت کرد و یادآورشد:خبر واگذاری سالن وزنه برداری به هیات استان از سوی مدیر کل بشارتی نیکو برای هدفمند شدن فعالیت های این رشته ورزشی و ظهور و بروز نام آورانی جدید خواهد بود.

مسعود رهنما بر حضور محسوس و ملموس تخصص در ورزش برای دستیابی به فرایند توسعه صحه گذاشت و یادآورشد: هر زمانی که در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی افراد متخصص رادر مدیریت های مختلف استفاده کرده ایم موفقیت ثمره آن بوده است .

وی حضور دکتر مرادی در رأس وزنه برداری کشور را یکی از این وجوهات ارزشمند مدیریتی دانست و گفت :این امید وجود دارد که با حضور جنابعالی و حمایت های مستمر از وزنه برداری گیلان بتوانیم پس از سالهای متمادی دوباره در سطح جهان و المپیک شاهد موفقیت جوانان برومند مان باشیم .

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه