نماینده مردم رشت در مجلس:

برجام ارمغانی برای مردم ایران نداشته است و نباید وارد کتاب‌های درسی شود

جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه هنوز برجام ارمغانی برای مردم ایران نداشته است، متذکر شد: طرف مقابل هنوز به تعهدات خود عمل نکرده است.

برجام ارمغانی برای مردم ایران نداشته است و نباید وارد کتاب‌های درسی شود

به گزارش ۸دی، جبار کوچکی‌نژاد با قدردانی از مردم شهرستان رشت به دلیل انتخاب وی در دور دوم انتخابات مجلس دهم، اظهار کرد: بنده از قبل و پس از انقلاب اسلامی دارای تفکر اصولگرایی بودم و اندیشمندان در استان بر این موضوع واقف هستند.

وی تفکر اصولگرایی را در انقلاب دانست و گفت: اصولگرایی یک تفکر برگشت‌ناپذیر است و افرادی که به بنده رأی دادند در واقع بخشی بر اساس نیازمندی‌ها به شخص بنده بوده و بخش بزرگی نیز به تفکر اصولگرایی رأی دادند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی درباره اینکه چگونه اصولگرایان باید در کنار اصلاح‌طلبان مجلس دهم را مدیریت کنند، افزود: اصلاح‌طلبان باید تفکر خود را با اصولگرایان تطبیق دهند زیرا آنها هر بار به جاده خاکی می‌زنند و دوباره به آسفالت می‌آیند.

وی پای‌بندی بر تفکر اصولگرایی را هدف مهم خود عنوان کرد و یادآور شد: بر این اساس برای رسیدگی به خواسته‌های مردم و ارتقای نظام گام برمی‌دارم.

کوچکی‌نژاد دفاع از کلیت نظام و رهبری و پایبندی بر تفکر اصولگرایی را از شاخص‌های اصلی در این دوره از انتخابات مجلس عنوان کرد.

وی با اشاره به مطرح شدن بحث برجام در کتاب‌های درسی، تصریح کرد: برجامی که دستاورد چندانی در کشور نداشته، لزومی ندارد در کتاب‌ها بیاید، برجام زمانی باید به عنوان یک اثر در کتاب‌های ما باقی بماند که طرف مقابل به تعهدات خود عمل کند.

این نماینده دوره‌های هشتم، نهم و دهم مردم رشت مجلس با بیان اینکه هنوز طرف مقابل به تعهدات خود عمل نکرده است، یادآور شد: آقایان در موضوع برجام شتاب‌زده نباشند و این مسئله را به کتاب‌های درسی وارد نکنند.

وی با بیان اینکه هنوز برجام ارمغانی برای مردم ایران نداشته است، متذکر شد: طرف مقابل هنوز به تعهدات خود عمل نکرده است.

 

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه