مدیر کل آموزش و پرورش گیلان:

تاکنون جذب نیروی جدید نداشتیم/ ساختمان آموزش و پرورش گیلان ۹۷ سال قدمت دارد/ بازنشستگی ۲۵۰۰ معلم در گیلان

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان از بازنشستگی ۲ هزار و ۵۰۰ معلم در سال‌های ۹۵ـ۹۴ خبر داد.

تاکنون جذب نیروی جدید نداشتیم/ ساختمان آموزش و پرورش گیلان ۹۷ سال قدمت دارد/ بازنشستگی ۲۵۰۰ معلم در گیلان

به گزارش ۸دی، مهدی حاجتی دقایقی پیش در جلسه آموزش و پرورش گیلان با حضور وزیر این نهاد، اظهار کرد: عصر امروز اجلاسیه فرهنگیان نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان برگزار می‌شود.

وی حضور فرهنگیان از نقاط مختلف گیلان در اجلاسیه فرهنگی نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان را از ویژگی‌های آن دانست و تصریح کرد: کتاب‌های با موضوع شهدا برای ارائه در نمایشگاه اجلاسیه فرهنگی کنگره مذکور جمع‌آوری شده است.

این مسئول اهدای ۱۶۰ تندیس ویژه اجلاسیه فرهنگی کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان به خانواده شهدا را از دیگر برنامه این اجلاسیه عنوان کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان درباره کسب رتبه کنکور این نهاد افزود: سال گذشته رتبه ششم کنکور کشور را حفظ کردیم و آموزش و پرورش گیلان رتبه نخست طرح مهر را در سال ۹۴ به دست آورد.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۵ تا ۲۰ درصد از محل فروش نفت و گاز متعلق به آموزش و پرورش گیلان پرداخت شده است، خاطرنشان کرد: یکی از سیاست‌های ما ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش است

حاجتی از بازنشستگی ۲ هزار و ۵۰۰ معلم در سال‌های ۹۵ـ۹۴ خبر داد و یادآور شد: امسال تاکنون جذب نیروی جدید نداشتیم.

این مسئول با اشاره به اینکه ساختمان آموزش و پرورش گیلان ۹۷ سال قدمت دارد، گفت: این ساختمان نیاز به بازسازی دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان تصریح کرد: ۱۰۰ میلیون تومان برای مطالعه طراحی ساختمان اداره کل آموزش پرورش گیلان در نظر گرفته شده اما ساخت آن ۲۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد که این امر با اعتبارات استانی کافی نیست.

وی در پایان از برگزاری همایش بزرگ آموزش و پرورش گیلان و تجلیل از فرهنگیان استان با حضور محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در دهکده ساحلی بندرانزلی خبر داد.

 

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه