نامزدی که از دیده شدن هراسان است

باز هم کاندیدای اصلاح طلب رشت از دانشگاه گریزان است و این بار نماینده خود را به دانشگاه فرستاد!

بعد از دانشگاه پیام نور رشت این بار کاندیدای اصلاح طلب رشت به دانشگاه فرهنگیان نیامد و پس از فشار های رسانه ایی که به علت فراری بودن ایشان از دانشگاه ها وارد شده بود، ستاد و طرفدارانش پس از تلاش های فراوان توانستند ربانی را به جای او به دانشگاه فرهنگیان بفرستند؛ تا باز هم کسی دیگر پاسخگوی سوالات بی جواب دانشجویان گیلانی باشد!!!

باز هم کاندیدای اصلاح طلب رشت از دانشگاه گریزان است و این بار نماینده خود را به دانشگاه فرستاد!

به گزارش ۸دی به نقل از پیک دانشجو بعد از دانشگاه پیام نور رشت این بار کاندیدای اصلاح طلب رشت به دانشگاه فرهنگیان نیامد و پس از فشار های رسانه ایی که به علت فراری بودن ایشان از دانشگاه ها وارد شده بود، ستاد و طرفدارانش پس از تلاش های فراوان توانستند ربانی را به جای او به دانشگاه فرهنگیان بفرستند؛ تا باز هم کسی دیگر پاسخگوی سوالات بی جواب دانشجویان گیلانی باشد!!!

سوال یکی از دانشجویان مراسم از نماینده کاندیدای اصلاح طلب رشت این بود که مگر قرار است شما به جای حسنی پشت تریبون مجلس قرار بگیرید که آمده اید؟ چرا آقای حسنی از رو به رو شدن با ما دانشجویان گریزان است؟ آیا چنین نماینده ایی که حتی توان حضور در مناظرات را ندارد، می تواند در مجلس نطق های آتشین بیان کند؟

خبرنگار پیک دانشجو با یکی از دانشجویان حاضر در این مراسم به گفتگو پرداخته است. این دانشجو درباره این مراسم گفت:

برگزاری این مراسم با بسیج دانشجویی دانشگاه بود و تنها کسی که حاضر به حضور در دانشکده بنت الهدی صدر نشده بود کاندیدای اصلاح طلب رشت بود. با اینکه زمان حضور در دانشگاه را با خود کاندیدا گذاشته بودیم و حضور ربانی به عنوان نماینده ایشان برای سخنرانی با رضایت بسیج دانشجویی نبود و خود معاونت فرهنگی دانشگاه این شخص را هماهنگ کرده بودند در حالیکه میزبان این مراسم بسیج دانشجویی بود ولی دو نماینده اصولگرای رشت هر دو خود در دانشگاه حضور پیدا کردند.

وی در ادامه گفت:ربانی با حدود ۳۰ نفر همراه وارد سالن شد در حالیکه هیچ کدام از آن ها دانشجوی آن دانشگاه نبودند و از زمان حضورشان در سالن شروع به هیاهو و شلوغ کردن و بر هم زدن مراسم کردند.

کوچکی نژاد در ابتدا به چند سوال دانشجویان جواب داد و بعد از چند سوال گفت حاضر نیستم با شخصی که نماینده یک کاندیدا هست به مناظره بپردازم و سالن را ترک کرد و بعد از ایشان آقازاده به سوالات دانشجویان پاسخ داد.

این دانشجو مطلع اضافه کرد: افرادی که با ربانی در سالن حضور داشتند مدام مجری برنامه را تحت فشار قرار می دادند که چرا مجری برنامه مساوات را رعایت نمی کند و سعی در بر هم زدن مراسم را داشتند در حالیکه تنها حرفی که مجری زد این بود که از آقای حسنی دعوت شد و ایشان رد کردند.

شنیده ها حاکی از آن است که خانم( ژ.ح )با خشم عجیبی با مجری خداحافظی کرد و خانم (ب) از مجری برنامه بعد از پایان مراسم سوال کرد که شما دانشجویی؟ و کدام دانشگاه؟ و بعد از پاسخ مجری برنامه این خانم با ادبیات نامناسبی گفت: دارم برات…!!!

مشاهدات در این مراسم حاکی از آن است که مسئولین مربوطه دانشگاه فیلم مراسم را به بهانه بازبینی از فیلم بردار دانشجو گرفتند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
خیرخواه
سلام من تو اون جلسه بودم...بخدا گزارش تون کاملا تحریف شده هست...شمایی که ادعای خدا و پیغمبر دارید چرا اخبار کذب منتشر می کنید؟واقعا براتون متاسفم...ارزش ها تو این مملکت از دست شما مظلوم واقع شده
در حاشیه