بی بضاعتی اصلاح طلبان در رودبار

نامزد انتخابات رودبار رشته های اصلاح طلبان گیلان را پنبه کرد/ جمالی: بدون گرایش به جناح خاصی وارد انتخابات شدم و خط قرمزم ولایت فقیه است

منوچهر جمالی در مورد برنامه های خود برای ورود به دور دوم انتخابات مجلس، اظهار کرد: من به عنوان یک نیروی مستقل و بدون گرایش به هیچ گروه و جناح خاصی وارد عرصه انتخابات شده ام .

نامزد انتخابات رودبار رشته های اصلاح طلبان گیلان را پنبه کرد/ جمالی: بدون گرایش به جناح خاصی وارد انتخابات شدم و خط قرمزم ولایت فقیه است

به گزارش ۸دی، منوچهر جمالی در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی کاسپین از رودبار در مورد برنامه های خود برای ورود به دور دوم انتخابات مجلس، اظهار کرد: من به عنوان یک نیروی مستقل و بدون گرایش به هیچ گروه و جناح خاصی وارد عرصه انتخابات شده ام .

وی در ادامه این مطلب با تاکید براینکه خط قرمزم ولایت فقیه است، تصریح کرد: منویات مقام معظم رهبری در دستور کار من قرار دارد و یک فرد انقلابی و ولایت مدار هستم و در این چارچوب فعالیت می کنم.

کاندیدای دور دوم انتخابات مجلس در رودبار در ادامه این مطلب افزود: دستورات مقام معظم رهبری تابلوی کاری من در تمامی زمینه ها به خصوص در حوزه سیاسی برای ورود به خانه ملت و نشستن بر کرسی نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی است .

جمالی در پاسخ به این سوال که برنامه های شما در حوزه انتخالات حول چه محوری است، اظهار  کرد: روند گذشته را ادامه خواهیم داد واز سوی دیگر از دولت حمایت می کنم.

گفتنی است چندی پیش شورای ائتلاف اصلاح طلبان گیلان جمالی را به عنوان گزینه مورد حمایت خود در رودبار معرفی کرده بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه