کوچکی نژاد در گفتگو با 8دی:

ائتلاف اصولگرایان بیشترین رای را داراست/ در مرحله دوم انتخابات ائتلاف رمز پیروزی است

کوچکی نژاد گفت: هنوز نمی توان ترکیب فراکسیون ها را پیش بینی کرد و از لغزندگی شدیدی برخوردار است و ممکن است برخی خود را اصولگرا معرفی کنند اما با گرفتن امتیاز از دولت به سمت اصلاحات حرکت کنند.

ائتلاف اصولگرایان بیشترین رای را داراست/ در مرحله دوم انتخابات ائتلاف رمز پیروزی است

جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ۸دی با اشاره به اهمیت انرژی هسته ای گفت: دشمنان نظام به محض اینکه متوجه شدند جوانان و دانشمندان ایرانی به دانش هسته ای دست پیدا کرده اند شروع به اعتراض و کارشکنی کردند اما در نهایت این نظام اسلامی ایران بود که با پشتوانه اراده ملی توانست در این مسیر پیش برود و حتی تا مرحله صنعتی شدن پیش رفته بودیم که متاسفانه آمدند و مانع ایجاد کردند.

وی افزود: من معتقدم انرژی هسته ای حقی است که مردم از حکومت مطالبه می کنند و نظام نیز باید به این مطالبه پاسخ مثبت بدهد.

نماینده مردم رشت با اشاره به اینکه پیش بینی ترکیب مجلس آینده سخت است گفت: هنوز نمی توان ترکیب فراکسیون ها را پیش بینی کرد و از لغزندگی شدیدی برخوردار است و ممکن است برخی خود را اصولگرا معرفی کنند اما با گرفتن امتیاز از دولت به سمت اصلاحات حرکت کنند و تدبیر و امید نقطه اتصال برخی اصولگرایان و اصلاحطلبان بشود.

وی افزود: در خصوص ترکیب مجلس در نتیجه باید گفت تعیین حداقلی و حداکثری فراکسیونهای مجلس در ابتدا مشخص نمی شود و باید چند ماهی زمان بگذرد تا واقعیت طراز فراکسیون های مجلس مشخص گردد.

کوچکی نژاد همچنین در خصوص رئیس آینده مجلس گفت: من معتقدم ممکن است در سال ابتدایی مجلس ریاست لاریجانی تثبیت بشود اما ممکن است بعدا و با شکل گیری فراکسیون ها اتفاقات دیگری رخ بدهد.

وی در پایان در خصوص پایبندی اعضای ائتلاف اصولگرایان گیلان به ائتلاف گفت: من معتقدم که وحدت، هماهنگی و همدلی در قالب ائتلاف یک امر مبارکی است و در مرحله اول نشان داده شد که ائتلاف اصولگرایان بیشترین رای را داراست و به نظرم تک رای ها اثرگذار بود در تعیین نفر اول و به اعتقاد من همه باید تلاش بکنند خصوصا بزرگان صحنه و اصولگرایان گیلان تا بتوانند طرفداران کاندیداها را قانع بکنند که در مرحله دوم انتخابات ائتلاف رمز پیروزی است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه