معاون صيد و بنادر ماهيگيری شيلات گيلان؛

تنها راه علاج و جلوگیری از نابودی ذخایر دریای خزر ، تکثیر طبیعی است

جلسه تکثیر طبیعی ماهی سفید در رودخانه خاله سرای ۵۷تالش با حضور مهندس ایلدرم و دیگر مسئولان ذیربط و اهالی روستای خاله سرا در محل مسجد سیاه علم خاله سرا بخش اسالم برگزار گردید.

تنها راه علاج و جلوگیری از نابودی ذخایر دریای خزر ، تکثیر طبیعی است

به گزارش ۸دی، به نقل از مریان خبر، با هماهنگیهای اداره شیلات شهرستان تالش جلسه تکثیر طبیعی ماهی سفید در رودخانه خاله سرای ۵۷تالش با حضور  آقایان ایلدرم معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات گیلان و سرهنگ محمدی فرماندهی یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان و سلطانی ریئس  اداره شیلات شهرستان تالش و کارشناسان ذیربط و اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران و اهالی روستاهای علی سرا و میانده خاله سرا ۵۷ در محل مسجد سیاه علم خاله سرا بخش اسالم  برگزار گردید.

درابتدای جلسه  سلطانی  ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از حضار ،گزارشی  از روند اجرای پروژه تکثیر طبیعی و نتایج حاصل در سال گذشته را بیان کرد و ضمن تقدیر و تشکر از همکاری ادارات ذیربط و مساعدت فرماندارمحترم شهرستان ،اظهار امیدواری کرد که در سال جاری با استفاده از امکانات بیشتر و حمایت همه جانبه مسئولین ذیربط و اهالی محترم روستا هاو نیز با انجام تمهیدات لازم و استفاده از آب چاه در رودخانه در اواسط فروردین این پروژه با موفقیت بیشتری اجرا شود .

در ادامه مهندس ایلدرم طی سخنانی گفت : تنها راه علاج و جلوگیری از نابودی ذخایر دریای خزر،تکثیر طبیعی است و خاطر نشان کرد  که انشاءا…بتوانیم در تعداد زیادی از رودخانه های حوزه شهرستان تکثیر ماهی سفید بصورت طبیعی انجام گیرد.

سرهنگ محمدی فرماندهی یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات گیلان نیز ضمن ارج نهادن به تلاش همکاران خود و مسئولین ذیربط اعلام آمادگی کرد که همانند سال گذشته در انجام امرمهم تکثیر و حفاظت از رودخانه ،شیلات استان و مسئولین محلی را یاری نمایند و همچنین پیشنهاد کرد که جهت حفاظت بیشتر و بهتر رودخانه در فصل تکثیر از سیم فنس استفاده شود.

سپس در خاتمه هر یک از اهالی و اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران  به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص خوب اجرا شدن پروژه و دستیابی به نتایج بهتر مواردی را عنوان کردند که  همانند سال گذشته با آمادگی کامل و همه جانبه در اجرای بهتر این پروژه همکاری  و پشتیبانی لازم را داشته باشند.

92147a43a78b5983afe1a0dfa23dc633_M

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه