رئیس ستاد انتخابات گیلان:

شمارش آرا در ۱۰ حوزه انتخابیه گیلان پایان یافت

رئیس ستاد انتخابات گیلان گفت: شمارش آرا در ۱۰ حوزه انتخابیه گیلان پایان یافته و در شهرستان رشت این شمارش ادامه دارد.

شمارش آرا در ۱۰ حوزه انتخابیه گیلان پایان یافت

به گزارش ۸دی، محمد احمدی‌پور پیش از ظهر امروز در ستاد انتخابات استانداری گیلان با اشاره به وضعیت شمارش آرا با قدردانی از حضور مردم این استان در انتخابات اظهار کرد: پس از اعلام ساعت ۲۳ مهلت پایانی اخذ رأی شمارش آرا آغاز شد.

وی افزود: با توجه به برگزاری دو انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی باید دو شمارش انجام شود که تا این لحظه به جز رشت که شمارش آرا به اتمام نرسیده در ۱۰ حوزه انتخابیه دیگر شمارش آرا پایان یافته است.

رئیس ستاد انتخابات گیلان با بیان اینکه شهرستان‌ها در حال انجام مراحل پایانی جمع‌بندی هستند، تصریح کرد: باید دقت زیادی شود تا اشتباه صورت نگیرد.

وی با اشاره به اینکه نتایج کامل پس از جمع‌بندی اعلام می‌شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم شهرستان رشت تا دو ساعت آینده به اتمام برسد و نتایج شهرستان‌ها اعلام شود.

احمدی‌پور اعلام نتایج را از طریق ستاد انتخابات کشور عنوان کرد و یادآور شد: نتایج کلی توسط رسانه ملی مستقر در ستاد کل انتخابات کشور اعلام می‌شنود.

وی متذکر شد: امیدواریم نتایج نهایی رشت تا قبل از ساعت ۱۴ امروز اعلام شود.

به گزارش فارس، در گیلان یک‌میلیون و ۸۶۱ هزار و ۳۷۰ نفر واجد شرایط رأی دادن بودند که حدود ۶۵ درصد آنها در انتخابات هفتم اسفند شرکت کردند.

 

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه