برومند، نامزد انتخابات رشت:

مجلس ششم را به عنوان یک حقوقدان محکوم میکنم

نامزد انتخابات رشت گفت: کم توجهی به اصول و ارزش ها، اعتماد به بیگانگان، سهل انگاری و عدم دقت به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب منجر به آن شد که ما شاهد تجربه بسیار تلخی در مجلس ششم باشیم

مجلس ششم را به عنوان یک حقوقدان محکوم میکنم

به گزارش ۸دی، حسین برومند، حقوقدان و کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخاباتی رشت، ضمن بیان اینکه بنده به عنوان یک حقوقدان، مجلس ششم را محکوم میکنم افزود: از جایی که معتقدم قانون باید سرلوحه همه مردم و مسئولین به ویژه نمایندگان مجلس باشد، متاسفانه در مجلس ششم خود نمایندگان قوانین اساسی و مصلحت نظام را نادیده گرفته و کشور را به حاشیه بردند.

Capture

وی در ادامه گفت: ما باید بدانیم همه کسانی که در مجلس هستند اولین و مهمترین تعهد آنها باید خدمتگذاری باشد، نه اینکه با تفرقه افکنی و و مسائلی از این دست استقلال، ارزش ها و امنیتی که به آسانی بدست نیامده را زیر سوال ببرند. کم توجهی به اصول و ارزش ها، اعتماد به بیگانگان، سهل انگاری و عدم دقت به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب منجر به آن شد که ما شاهد تجربه بسیار تلخی در مجلس ششم باشیم.

وی در پایان گفت: از نظر بنده نقطه مثبت آقای احمدی نژاد، توجه ایشان به قشر ضعیف و آسیب پذیر جامعه بود، و نقطه ضعف ایشان هم تغییر و تحولات بی برنامه در سطح مدیران بوده است. نقطه قوت آقای روحانی حقوقدان بودنشان است و نقطه ضعفشان هم عدم توانایی تیم اقتصادی ایشان در جهت حل مشکلات اقتصادی و رکود و … می باشد.

photo_2016-02-24_13-28-34

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه