جواب ندادنی که جواب ها دارد!

عدم پاسخ حسنی نامزد اصلاح طلبان در رشت به سوالی درباره سریال برجام ها!

محمدصادق حسنی با اشاره به اهمیت برجام، اظهار کرد: بنده تخصصم در بحث اقتصاد است و اهمیت برجام و اتفاقاتی که در این زمینه افتاده است برای همگام روشن است.

عدم پاسخ حسنی نامزد اصلاح طلبان در رشت به سوالی درباره سریال برجام ها!

به گزارش ۸دی، محمدصادق حسنی با اشاره به اهمیت برجام، اظهار کرد: بنده تخصصم در بحث اقتصاد است و اهمیت برجام و اتفاقاتی که در این زمینه افتاده است برای همگام روشن است.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: به واسطه برجام و تلاش های دولت تدبیر و امید در راستای حل مشکلات اقتصادی، اقتصاد کشور شکوفا خواهد شد.

کاندیدای رشت در دور دوم انتخابات مجلس در خصوص طرح برخی اظهارات در مورد توان موشکی ایران، اضافه کرد: توان موشکی ایران به تمام اصناف، گروه ها و تشکل ها و ملت ایران تعلق دارد و باید در بحث امنیتی قوی باشیم.

حسنی جوریابی در ادامه در تشریح راهکار های عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: ۳۷ سال به واسطه تحریم ها ارتباط آنچنانی با اقتصاد جهانی  نداشتیم و این عدم آزادی عمل مشکلاتی به وجود آورد.

وی با بیان اینکه باید دست به دست هم دهیم و این مشکلات را برطرف کنیم، گفت: بعد از یک سال و ۱۸ ماه مشکلات رفع می شود و لازمه آن عملیاتی سازی اقتصاد مقاومتی است.

سؤالی که کاندیدای اصلاح طلب رشت بی پاسخ گذاشت

کاندیدای رشت در دور دوم انتخابات مجلس در خاتمه در پاسخ به این سؤال خبرنگار ما مبنی بر اینکه آیا ارتباط ایران با آمریکا با برجام های ۲ و ۳ افزایش پیدا می کند؟ جوابی نداد.

منبع: کاسپین

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه