حجت الاسلام انجوی نژاد:

شهید حامد کوچک زاده بعد از تصادفش می گفت بعد از عمری نوکری اربابم «حسین» داشتم نفله می شدم!

کارشناس مذهبی ـ فرهنگی شیراز با بیان اینکه یک خاطره از حامد همیشه در ذهن و فکر من است، گفت: حامد تصادف شدیدی داشت اما در آن شرایط می گفت: «بعد از عمری نوکری اربابم امام حسین (ع) داشتم نفله می شدم».

شهید حامد کوچک زاده بعد از تصادفش می گفت بعد از عمری نوکری اربابم «حسین» داشتم نفله می شدم!

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام سید محمد انجوی نژاد از دوستان شهید حامد کوچک زاده در گفتگو با خبرنگار «دیارباران» دوستی با این شهید گیلانی مدافع حرم را سر رشته ارتباط با مردم رشت برشمرد و اظهارکرد و گفت: ارتباط من با رشت از زمانی که حامد در شیراز برای اموزش در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  بود  آغاز شد.
وی در تشریح خصوصیات فردی شهید حامد کوچک زاده با بیان اینکه حامد جوانی نجیب و مخلص بود، گفت: شهید اهل مطالعه بود و به شدت به خانواده خود علاقه داشت.
این کارشناس مذهبی ـ فرهنگی شیراز در ادامه این مطلب افزود: شهید کوچک زاده خیلی مهربان و خیلی مودب بود.
انجوی نژاد با بیان اینکه یک خاطره از حامد همیشه در ذهن و فکر من است، گفت: این خاطره از تصادف شدید حامد است، خیلی بد تصادف کرد و آسیب دیدگی شدیدی هم داشت ، هر کس حامد را در آن وضعیت می دید، می گفت حامد مرده است ، ولی حامد به زندگی برگشت.
وی با بیان اینکه حامد خیلی هم لاغر شده بود، بیان کرد: شهید حامد کوچک زاده در آن شرایط  می گفت: «بعد از عمری نوکری اربابم امام حسین (ع) و اهل بیت (ع) داشتم نفله می شدم».
انجوی نژاد خاطرنشان کرد: خدا عمر دوباره به حامد داد و این سری آن طور که  دوست داشت پرواز کرد و به جمع شهدای مدافع حرم پیوست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
رضا يارمحمدخواه
خدايش رحمت كند و دستان ما را بگيرد انشاالله
در حاشیه