اظهارات عجیب احمدی نژاد در یک سایت اصلاح طلب/ شکایت می‌کنیم

جوانفکر: مطالبی که برخی رسانه‌ها در خصوص انتخابات و جریان های سیاسی، به دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور سابق نسبت داده‎اند، کاملا بی اساس است و تکذیب می‎شود.

اظهارات عجیب احمدی نژاد در یک سایت اصلاح طلب/ شکایت می‌کنیم

به گزارش ۸دی، یک وب‌سایت‌ خبری وابسته به اصلاح طلبان ادعا کرده که محمود احمدی نژاد به تازگی در جمع همفکرانش از ائتلاف اصولگرایان انتقاد کرده و گفته است: عده‌ای به اسم اصولگرا دور هم نشسته‌اند و به خودشان سهمیه می‌دهند و انتظار دارند مردم هم به آنها رای دهند در حالی که حداکثر از این فهرست ۳۰ نفره، ۷ تا ۸ نفر بیشتر به مجلس راه پیدا نخواهند کرد.

 

به نوشته سایت “پایش”: رئیس جمهور سابق در تازه ترین موضع گیری سیاسی خود پیش بینی کرد اصولگرایان در انتخابات مجلس شکست سنگینی خواهند خورد.

 

طبق ادعای این سایت احمدی نژاد افزوده است: با اینکه اصلاح طلب ها و اغلب رقبای جدی اصولگرایان رد صلاحیت شده و از گردونه انتخابات حذف شده اند، اما همین افراد درجه سه اصلاح طلب و طرفدار دولت هم، اصولگرایان را کاملا شکست خواهند داد.

 

رئیس جمهور سابق خاطرنشان کرد: ائتلاف اصولگرایان فاقد چهره های کاریزماتیک در انتخابات است و برخی از نامزدهای آنها نیز امتحان خود را قبلا داده و مردود شده اند.

طبق آنچه این وب سایت اصلاح طلب ادعا کرده، احمدی نژاد با بیان اینکه اینها اصولگرایی را خراب کرده اند، گفت: آنها نه شعار دارند و نه برنامه.

 

وی گفت: از نظر من اصولگرایی مرده است و باید خون تازه ای در جریان حامی انقلاب دمیده شود.

 

 

واکنش به ادعای سایت اصلاح طلبان

در همین زمینه علی اکبر جوانفکر از نزدیکان محمود احمدی نژاد در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران گفت: مطالبی که برخی رسانه‌ها در خصوص انتخابات و جریان های سیاسی، به دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور سابق نسبت داده‎اند، کاملا بی اساس است و تکذیب می‎شود.

وی تاکید کرد: بدیهی است در خصوص ناشر اصلی و اولیه این مطالب کذب، شکایتی تنظیم و به دستگاه قضایی آرائه خواهد شد.

مشاور سابق احمدی نژاد خاطرنشان کرد: احمدی نژاد در خصوص انتخابات و جریانهای سیاسی هیچ اظهار نظری نکرده‌ و باعث تاسف عمیق است که رفتار سیاسی و رسانه‌ای برخی افراد واتاب دهنده همسویی و همسازی آشکار با خواست رژیم صهیونیستی است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه