همایش «انقلاب، زن و تحکیم خانواده» در فومن برگزار می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با اشاره به برنامه های فرهنگی و هنری در ایام دهه فجر از برگزاری همایش «انقلاب ، زن و تحکیم خانواده» در این شهرستان خبر داد.

همایش «انقلاب، زن و تحکیم خانواده» در فومن برگزار می شود

به گزارش ۸دی، یوسف نیک انجام در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: نقش فرهنگ و هنر در تبیین ارزش های انقلاب اسلامی غیرقابل انکار است.

وی هدف از گرامیداشت دهه فجر را زنده نگه داشتن یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: برگزاری همایش «انقلاب، زن و تحکیم خانواده» با همکاری بسیج حوزه خواهران سپاه ناحیه فومن و مسابقه ادبی «از ترانه تا جوانی» در سه بخش سرایش،ترانه و خوانش در ایام دهه فجر در فومن برگزار می شود.

نیک انجام افزود: همچنین در ایام دهه فجر دو محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته شهرستانی و استانی در مسجد بالامحله و مسجد جامع فومن برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن برگزاری نمایشگاه عکس انقلاب، نمایشگاه خوشنویسی با موضوع اشعار و آثار امام خمینی (ره)، اجرای جشنواره نقاشی تحت عنوان «کودکان فجرآفرین» و برپایی کنسرت موسیقی سنتی در این شهرستان را از برنامه های دیگر اداره فرهنگ و ارشاد فومن در دهه فجر اعلام کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه