برگزاری یادواره ۴۲۲ شهید آستانه‌اشرفیه

فرمانده سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه از برگزاری یادواره ۴۲۲ شهید این شهرستان خبر داد.

برگزاری یادواره ۴۲۲ شهید آستانه‌اشرفیه

به گزارش ۸دی، حسن فیضیان بعدازظهر امروز در نشست ستاد یادواره بزرگداشت شهدای این شهرستان اظهار کرد: برگزاری مراسم یادواره شهدا از سلسله برنامه کنگره ملی هشت هزار شهید گیلان است.

وی با بیان اینکه مراسم ۴۲۲ شهید در روز دوشنبه دوم اسفندماه امسال در حرم مطهر شهدای آستانه‌اشرفیه برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این مراسم از تمام خانواده‌های شهدا با اهدای لوح که برگیرنده مشخصات و آثار شهید است، تجلیل می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه برگزاری یادواره شهدا را به‌ صورت خودجوش و توسط مردم در شهر و روستاهای تابعه این شهرستان عنوان کرد.

وی از اهدای لوح یادبود منقش به‌ عکس شهید به خانواده‌های معظم شهدای آستانه‌اشرفیه خبر داد و خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا از جمله برنامه‌های است که در صورت حیات والدین شهدا باید سرلوحه برنامه‌های فرهنگی اداره‌های ما قرار گیرد.

قربان خوشحال بخشدار بندر کیاشهر نیز در نشست مذکور از بی‌توجهی نسبت به سنگ‌ قبر شهدا در برخی از مناطق روستایی گله کرد و خواستار توجه بیشتر به این امر در بخش ساماندهی گلزار شهدا در روستاها شد.

حسن‌خواه بخشدار مرکزی آستانه‌اشرفیه نیز در نشست مذکور شهدا را پرچمداران استقلال، امنیت و آزادی ملت ایران خواند و گفت: همه ما وامدار خون شهدایی هستیم که در راه تحقق برپایی اسلام ناب محمدی و آرمان‌های امام راحل جان خود را نثار انقلاب و ایران کردند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه