یک‌هزار و ۲۰۰ اثر در چهارمین جشنواره مدرسه عشق حضور یافت

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه قدس گیلان از درخشش این حوزه در جشنواره ملی مدرسه عشق خبر داد و گفت: گیلان با یک‌هزار و ۲۰۰ اثر دومین استان شرکت‌کننده کشور در جشنواره مدرسه عشق بود.

یک‌هزار و ۲۰۰ اثر در چهارمین جشنواره مدرسه عشق حضور یافت

به گزارش ۸دی، عنایت رضایی‌پور عصر امروز در نشست معاونت فرهنگی سپاه با اشاره به برگزاری جشنواره مدرسه عشق، اظهار کرد: برگزاری جشنواره «مدرسه عشق» سالانه با تولیدات و محصولات فرهنگی‌ـ‌هنری پایگاه‌های مقاومت بسیج و هدف هویت‌بخشی به فعالیت‌های فرهنگی‌ـ‌هنری این پایگاه‌ها در سطح ملی برگزار می‌شود.

وی ایجاد انگیزه و نشاط در فعالان فرهنگی‌ـ‌هنری پایگاه‌ها، شناسایی و بهره‌مندی از ابتکارات و فعالیت‌های پایگاه‌های مقاومت در فعالیت‌های فرهنگی‌‌ـ هنری به صورت کشوری و متمرکز را از جمله اهداف پیگیری شده‌ برگزار کنندگان جشنواره مذکور ذکر کرد.

معاون فرهنگی سپاه قدس گیلان به کسب موفقیت این حوزه در جشنواره مدرسه عشق اشاره کرد و گفت: گیلان با حدود یک‌هزار و ۲۰۰ اثر در چهارمین جشنواره مدرسه عشق حضور یافت و توانست دومین استان شرکت‌ کننده در این جشنواره باشد.

وی در تشریح برنامه‌ریزی برای ارتباطات مؤثر بعدی، ادامه داد: حضور گیلان با این حجم آثار حکایت از ظرفیت بالای بسیجیان گیلانی در خلق آثار ماندگار هنری دارد.

رضایی‌پور افزود: تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی بهتر و منسجم‌تر در سال‌های آینده حضور پررنگ‌تری در جشنواره مدرسه عشق داشته باشیم.

وی حضور بسیجیان هنرمند در جشنواره مذکور را چشمگیر خواند و تصریح کرد: استفاده از امکانات روز و پیشرفته یک عامل بسیار ارزشمندی است که سازمان‌های پیشرو برای تسهیل مسیر نیل به موفقیت از آن بهره‌جویی می‌کنند.

این مسئول اضافه کرد: طراحی و به‌کارگیری نرم‌افزار مربوطه در فضای مجازی برای دریافت آثار هنری بسیجیان یکی از ابتکارات سازمان بسیج بود که موجب حضور بی‌سابقه بسیجیان هنرمند در این جشنواره شد و امیدواریم با تقویت این نرم‌افزار و اطلاع‌رسانی بیشتر زمینه‌های دریافت آثار ارزشمند و ماندگار بهتر فراهم شود.

رضایی‌پور تصریح کرد: با توجه به گستردگی پایگاه‌های بسیج در کشور و حضور بسیجیان با استعدادهای نهفته در این پایگاه‌ها، جشنواره مدرسه عشق می‌تواند نقش بسیار بزرگی در شناسایی این استعدادها و معرفی آنها به جامعه که تشنه هنر و هنرپروری متعالی است داشته باشد.

وی گسترش هنر متعالی و برآمده از ارزش‌های اسلامی و ایرانی در جامعه را مهم دانست و یادآور شد: با نهادینه‌سازی این هنر در جامعه، مقدمات و زمینه‌های جهانی‌سازی هنرهای بومی و هنری فراهم می‌شود.

معاون فرهنگی و  اجتماعی سپاه قدس گیلان برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری در زمینه حضور بیشتر بسیجیان در تمام زمینه‌های هنر را با اهمیت خواند و خاطرنشان کرد: باید بتوانیم در طول زمان آثار ماندگار بیشتری را به جامعه هنر تقدیم کنیم و نسبت به کشف و معرفی استعدادهای برتر این حوزه گام‌های بلندتری را برداریم که این مهم با تدابیر رئیس سازمان، بذل توجه بیشتر معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج و اهتمام معاونان فرهنگی اجتماعی استان‌ها امکان‌پذیر می‌شود.

وی نگاه تخصصی به موضوع و تقویت نرم‌افزار مربوطه که ظرفیت دریافت فایل با حجم بالاتر داشته باشد را از عوامل تسهیل‌کننده شرایط شرکت بسیجیان در جشنواره مذکور بیان کرد.

به گزارش فارس، رضایی‌پور در مقطع دکترای رشته مدیریت استراتژیک مشغول به تحصیل بوده و حدود ۲۷ سال با بر تن کردن لباس سبز و پرافتخار پاسداری در سپاه خدمت می‌کند و فارغ‌التحصیل رشته مدیریت فرهنگی در مقطع کارشناسی ارشد است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه قدس گیلان در حوزه فرهنگی مانند نویسندگی و … فعالیت دارد و حدود سه‌ سال‌و‌نیم در این حوزه مشغول فعالیت و انجام ماموریت است.

حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه قدس گیلان سال گذشته نیز موفق به کسب رتبه برتر در جشنواره اشراف کشوری شده بود.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه