پادشاه عربستان مجری نقشه های شوم آمریکا و اسرائیل در منطقه است

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه پادشاه عربستان مجری نقشه های شوم آمریکا و اسرائیل است نه مجری حکومت خدا، گفت: حکومت جعلی اسلامی عربستان که بویی از اسلام ندارد.

پادشاه عربستان مجری نقشه های شوم آمریکا و اسرائیل در منطقه است

به گزارش ۸دی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه پادشاه عربستان مجری نقشه های شوم آمریکا و اسرائیل است نه مجری حکومت خدا، گفت: حکومت جعلی اسلامی عربستان که بویی از اسلام ندارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین گلمیرزاده با تاکید اینکه رژیم آل سعود هیچ اعتقادی به قرآن ندارد، اظهار کرد: حاکمان کشورهای به اصطلاح اسلامی به‌ویژه عربستان قرآن می خوانند، ولی هیچی از کتاب خدا نمی فهمند و یا نمی خواهند بفهمند.

وی تصریح کرد: رژیم آل سعود با همه ادعایی که دارد هیچ اعتقادی به قرآن ندارد، اگر اعتقادی بود قطعاً دست به ریختن خون مردم بی گناه یمن نمی زد و خون عالم فرزانه آیت الله شیخ نمر باقر النمر را نمی ریخت.

این مسئول فرهنگی با اشاره به اینکه پادشاه عربستان‌مجری آمریکا و اسرائیل است نه مجری حکومت خدا، یادآور شد: حکومت جعلی اسلامی عربستان که بویی از اسلام ندارد و فقط نام اسلامی بودن را دارد برابر آیه ۵۱ سوره مبارکه مائده از دین اسلام خارج است، زیرا او کشورهای اسلامی و مومنین را رها کرده و با یهود و نصاری دوستی می‌کند.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان در خصوص حکومت جعلی اسلامی عربستان که کشورهای اسلامی و مومنین را رها کرده، خاطرنشان کرد: کسی که مومنین را رها کند و به کفار، یهود و نصاری تکیه نماید ظالم است و ظالمان هرگز هدایت نمی شوند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه