به امید خدا روزهای پایانی حکومت کثیف آل سعود نزدیک است/ هرگز راه علمای بزرگ دین فراموش شدنی نیست

امام جمعه رشت ، آیت الله قلی پور فردی پرورش یافته در مکتب اهل بیت خواند و افزود: وی در طول عمر خود با تواضع کامل به تعلیم و تربیت در علوم دینی پرداخت و هرگز در جایگاه عالی خود مغرور نشد.اگر کسی بخواهد این شخصیت بزرگ را ببیشتر بشناسد آثار و مقالات این استاد حوزه را مطالعه کند.

به امید خدا روزهای پایانی حکومت کثیف آل سعود نزدیک است/ هرگز راه علمای بزرگ دین فراموش شدنی نیست

به گزارش ۸دی به نقل از رصدرودسر  مراسم بزرگداشت آیت ا.. مسلم قلی پور از مهاجران الی ا.. در فاجعه منا و محکومیت جنایت آل سعود در اعدام شیخ نمر در مسجد جامع رحیم آباد شهرستان رودسر با سخنرانی آیت ا… زین‌العابدین قربانی  نماینده ولی فقیه در استان گیلان برگزار شد.

امام جمعه رشت ، آیت ا.. مسلم قلی پور فردی پرورش یافته در مکتب اهل بیت خواند و افزود: وی در طول عمر خود با تواضع کامل به تعلیم و تربیت در علوم دینی پرداخت و هرگز در جایگاه عالی خود مغرور نشد.اگر کسی بخواهد این شخصیت بزرگ را ببیشتر بشناسد آثار و مقالات این استاد حوزه را مطالعه کند.

وی با تاکید براینکه منطقه رودسر و بخصوص اشکورات علمای بزرگی را تقدیم دین و کشور نموده است اضافه کرد: اساتید برزگ و علمای فرزانه زیادی در این منطقه پرورش یافتند و آنها با تربیت شاگردانی همچون امام (ره) سهم بزرگی را در سربلندی و عظمت امروز اسلام داشتند.

وی تصریح کرد: ایمان به عنوان محور پرورش هر انسانی می تواند آرامش و امنیت را به آن فرد هدیه کند ولی در جامعه امروز که تهاجم فرهنگی از همه طرف ایمان افراد را نشانه گرفته است باید بیشتر مراقب بود و در راستای تقویت ایمان قلبی به قدرت نا تمام الهی بیشتر تلاش کنیم.

آیت ا… زین‌العابدین قربانی اظهار کرد: هرگز راه علمای بزرگ دین فراموش شدنی نیست و راه آیت .. مسلم قلی پور که مجاهدت در راه خدا و خدمات این چهره مطرح علمی از یاد نخواهد رفت.

وی با اشاره به اینکه عربستان به عنوان نوکر استکبار تلاس می کند جنگ های برادر کشی و فضای فتنه را در جهان اسلام شعله ور کند گفت: جهان اسلام امروز از خیانت آل سعود و جنایت های نسل کشی این حکومت در متطقه آسیب فراوانی دیده است.

وی افزود:فرزندان نامشروع وهابی ،داعشی و سلفی آل سعود دنیای اسلام را گرفتار جنایت های زیادی کرده و آنها گناه نا بخشودنی جنایت در حق مسلمانان را تا ابد در تاریخ بر پیشانی ثبت کرده اند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان تصریح کرد: آل سعود با انجام جنایت های بیشمار در منطقه خیال آمریکا و رژیم کودک صهیونیستی را راحت کرده زیرا همه مسائل مهم جهان اسلام را به خاطر آشفتگی و جنگ های خونین در منطقه در درجه اهمیت کمتری قرار داده اند.

وی اضافه کرد: آل سعود نشات گرفته از آل یهود است و به امید خدا روزهای پایانی این دودمان کثیف نزدیک خواهد بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
موسی مرادزاده
با سلام.اینجانب شخصا در مراسم شرکت داشتم ایشان فرمودند که رحیم آباد و اشکورات از دیرباز علمای بزرگی را تقدیم اسلام کرده است نه رودسر.خبرنگار شما رعایت امانتداری را نکرده و احتمالا اهل رودسر هستند. تیتر خبر تون هم جهت دار است این مراسم در مسجد جامع رحیم آباد برگزار گردید که به زودی شهرستان مستقل خواهد شد .
در حاشیه