بایگانی دفاع مقدس صدا و سیمای مرکز گیلان بسیار تهی است

علی طلوعی مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان گفت: بایگانی سه حوزه انقلاب اسلامی، دستاوردهای نظام و دفاع مقدس صدا و سیمای مرکز گیلان بسیار تهی است.

بایگانی دفاع مقدس صدا و سیمای مرکز گیلان بسیار تهی است

به گزارش ۸دی، علی طلوعی دیشب در جلسه ستاد نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان اظهار کرد: تعهد مستقیم برنامه‌سازی تا برگزاری کنگره مذکور و پوشش اخبار کمیته‌های ۱۸گانه به عهده صدا و سیمای مرکز گیلان است.

وی به تهیه چهار فیلم مستند فاخر با موضوع رزمندگان گیلان در دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: تعداد پنج کلیپ و ۱۰ قطعه موسیقی فاخر برای نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان ساخته می‌شود.

مسئول کمیته تبلیغات و روابط عمومی نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان از تهیه نشان این کنگره خبر داد و بیان کرد: دو تله‌فیلم با موضوع دو سردار شاخص استان توسط صدا و سیمای مرکز گیلان تولید می‌شود.

طلوعی با اشاره به تهیه ۵۰ دقیقه نمایش ویژه «الف» و ۲۰ مستند فاخر رادیویی در راستای برگزاری نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان، تصریح کرد: دو برنامه رادیویی و تلویزیونی «تا کنگره» در صدا و سیمای مرکز گیلان طراحی شده و در حال پخش است.

وی پخش برنامه «تا کنگره» را از هفته‌ای یک برنامه عنوان کرد و گفت: برنامه مذکور به تعداد هفت برنامه در هفته افزایش می‌یابد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان به نبود آثار در سه حوزه انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دستاوردهای نظام در این مرکز اشاره کرد و یادآور شد: بایگانی حوزه دفاع مقدس صدا و سیمای مرکز گیلان بسیار تهی است.

طلوعی با بیان اینکه آثاری در مورد شهدای انقلاب اسلامی، مبارزان و مکان‌های شاخص انقلاب در صدا و سیمای مرکز گیلان نداریم، اظهار کرد: آثار شاخصی در مورد دستاوردهای نظام اسلامی در استان نداریم و نیاز است در فضاسازی و برنامه‌ریزی‌ها رویکرد متفاوتی در گیلان اتفاق بیفتد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه