رئیس ستاد بزرگداشت شهید «جواد دوربین»:

هشتمین سالگرد شهادت شهید «جواد دوربین» در انزلی برگزار می‌شود

رئیس ستاد بزرگداشت سردار شهید «جواد دوربین»، گفت: مراسم یادبود این شهید مدافع حرم روز ۱۷ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۶ در گلزار شهدای بندر انزلی برگزار می‌شود.

هشتمین سالگرد شهادت شهید «جواد دوربین» در انزلی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» سردار حمزه فلاح در گفتگو با خبرنگاران با اعلام خبر برگزاری مراسم شهید مدافع حرم سردار سرتیپ دوم پاسدار شهید جواد دوربین، اظهار کرد: هشتمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم سردار شهید «جواد دوربین» روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت از ساعت ۱۶ در گلزار شهدای بندر انزلی برگزار خواهد شد.

 وی افزود: این شهید مدافع حرم از نسل شهدای جوان دوران دفاع مقدس است که در عملیات‌های بسیاری همچون کربلای پنج و فتح خرمشهر و جبهه‌های کردستان حضور مؤثر داشت و به درجه جانبازی نائل آمد.

 رئیس ستاد بزرگداشت سردار شهید مدافع حرم «جواد دوربین»، گفت: شهید «جواد دوربین» در دوران بازنشستگی به پختگی و تجربه بسیار بالایی دست‌یافته بود و با مطالعه و بررسی جغرافیای منطقه، وارد سوریه شد و از دست‌نوشته‌های روزانه ایشان کاملاً مشخص است که حضورش عمیق بوده و با لحاظ جمیع جهات به دنبال اثرگذاری بود.

 سردار فلاح بیان کرد: هر ساله مراسم شهید «جواد دوربین» محفلی است که دوستان انقلاب از سراسر استان گیلان در صحن مزار شهدای انزلی گرد هم می‌آیند و با یکدیگر دیدار می‌کنند و اقشار گوناگون جامعه با سلایق مختلف، خصوصاً جوانان در آن حضور می‌یابند و این هم از برکات وجودی و جاذبه شهید است.

 گفتنی است شهید «جواد دوربین» ساعت صبح روز جمعه ۱۷ اردیبهشت سال ۱۳۹۵ در منطقه الحمره و در جریان عملیات خونین خان‌طومان به دست دژخیمان داعش به شهادت رسید.

 انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه