تغییر رفتار ترافیکی راه حل مشکل شلوغی خیابان های رشت

دکتر رسولی گفت؛روابط عمومی سازمان های زیر مجموعه معاونت حمل و نقل و ترافیک باید برنامه ریزی های خود را با هماهنگی روابط عمومی مرکز به اجرا درآورند.

تغییر رفتار ترافیکی راه حل مشکل شلوغی خیابان های رشت

به گزارش ۸دی، دومین جلسه هماهنگی برگزاری  برنامه های هفته حمل و نقل با حضور رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت برگزار شد.

گفتنی است این جلسه هماهنگی جهت برگزاری برنامه های هفته حمل و نقل توسط شهرداری رشت با حضور دکتر رسولی رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت ، فاطمه قدیمی  مدیر روابط عمومی وامور بین الملل  شهرداری  رشت ، نمایندگان و مشاورین حوزه های حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت برگزار شد.

01377

شایان ذکر است در این جلسه رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت با اشاره به برگزاری  برنامه های ترویجی در  هفته حمل و نقل توسط شهرداری و سازمان های ذیربط اذعان داشت: در مباحث مختلفی در کشور و استان فرهنگ سازی شده ولی در حوزه حمل و نقل و ترافیک کمتر این کار انجام شده است ؛ به طور مثال در بحث حفاظت از محیط زیست حساسیت خوبی در شهروندان ایجاد شده اما در بحث تغییر رفتار های ترافیکی می بایست با برنامه ریزی بهتر عمل نمود.

وی یاد آور شد : از همین رو  با در نظر گرفتن گروه های مختلف اجتماعی و مباحث مختلف ترافیکی می توان در این هفته مراسمی ویژه با تکیه بر تغییرات اجتماعی در حوزه ترافیک برگزار نمود .
01379

دکتر رسولی با تاکید بر اطلاع رسانی به روز توسط واحدهای روابط عمومی سازمان های مرتبط شهرداری رشت در خصوص ویژه برنامه های هفته حمل و نقل تصریح کرد: روابط عمومی سازمان های زیر مجموعه معاونت حمل و نقل و ترافیک باید برنامه ریزی های خود را با هماهنگی روابط عمومی مرکز به اجرا درآورند.

فاطمه قدیمی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت نیز ،  تشریح درست حمل ونقل عمومی و ساماندهی ترافیک شهر رشت را ماموریت اصلی فعلی شهرداری  رشت برشمرد و گفت : بخش های مختلف شهرداری  باید در اجرای برنامه های مربوط به ساماندهی حمل و نقل و ترافیک شهری با مدیران ارشد شهرداری  همگام و همراه باشند.

در ادامه این نشست دکتر آنام اردشیری نیز به تشریح برنامه های مرتبط در این حوزه پرداخت و نمایندگان و مشاورین شهرداری در حوزه ترافیک نقطه نظرات خود را در مورد چگونگی اجرای برنامه اعلام داشتند.
 در پایان برنامه های هفته حمل و نقل ( از ۲۶ آذرماه تا ۳ دی ماه) به ترتیب  با موضوعاتی چون ترافیک و فرهنگ، حمل و نقل غیرموتوری با استفاده از دوچرخه، ترافیک و محیط زیست، ترافیک سالمندان، ترافیک و ایمنی، ترافیک و پیاده روی با برگزاری برنامه های متنوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه