تشکیل گردان دانشجویی مدافعان حرم در استان گیلان/ دانشجویان گیلانی:آماده دفاع از حریم ولایت و کمک به مظلومین عالم هستیم+ تصاویر

جمعی از دانشجویان بسیجی استان گیلان ضمن دیدار با سردار حق بین فرمانده لشگر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان، گردان دانشجویی مدافعان حرم در استان گیلان را راه اندازی کردند.

تشکیل گردان دانشجویی مدافعان حرم در استان گیلان/ دانشجویان گیلانی:آماده دفاع از حریم ولایت و کمک به مظلومین عالم هستیم+ تصاویر

به گزارش ۸دی به نقل از پیک دانشجو، کامیار مهدی پور مسوول سازمان بسیج دانشجویی گیلان در این جلسه عنوان کرد مدت ها بود که با توجه به نقش بسیج دانشجویی در مجموعه های مختلف دغدغه داشتیم که در زمینه نظامی اعلام حضور کنیم .

کامیار مهدی پور در ادامه افزود:در تاسیس بسیج دانشجویی رسالت های علمی را به دوش دانشجویان گذاشتند ولی با توجه به اوضاع منطقه دغدغه دیدار با شما را داشتیم و تصمیم داریم مثل دانشجویان ۸ سال دفاع مقدس که از سنگر دانشگاه به جبهه رفتند الان ما هم نگاهی به جهان اسلام داشته باشیم و هم اعلام آمادگی جهت حضور در میدان نبرد سوریه به عنوان گردان دانشجویی را داریم.

سردار حق بین در دیدار با مسئولین دانشجویی دانشگاه های استان گیلان ضمن خوش آمد گویی افزود:ما باید دشمن را خود را بشناسیم و آن را خوب به دیگران معرفی کنیم.کشور ما امروز احتیاج به سرباز دارد،سرباز هایی مثل شما دانشجویان که در همه عرصه ها بتوانند حضور پیدا کنند.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان در ادامه افزود:برای اینکه بتوانیم یک جمعیت را تحت تاثیر قرار بدهیم باید در دل آن ها نفوذ پیدا کنیم و با آن ها ارتباط صمیمانه برقرار کنیم و بهترین راه تبلیغ ارتباط چهره به چهره است.

وی گفت:دشمنان در قدیم هزینه زیادی نمیکردند اما انقلاب اسلامی کاری کرد که دشمنان مجبور شدند که هم هزینه و هم آبرو بدهند،جمهوری اسلامی ایران در عرصه نظامی عالی کار کرده است و آمریکایی ها مانده اند که با ما چه کار کنند!

همچنین در پایان بیانیه ایی توسط یکی از دانشجویان بسیجی قرائت شد:

باسمه تعالی

” الَّذینَ آمَنُوا وَ هاجَرُوا وَ جاهَدُوا فی سَبیلِ اللّهِ بِأَمْوالِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَهً عِنْدَ اللّهِ وَ أُولئِکَ هُمُ الْفائِزُونَ ”     سوره توبه – آیه ۲۰

آن ها که ایمان آوردند و هجرت کردند و با اموال و جان هایشان در راه خدا جهاد نمودند مقامشان نزد خدا برتر است، و آنها پیروز و رستگارند.

در طول تاریخ معاصر، دشمنان قسم خورده ی امت واحده اسلامی در دولت های مستکبر غربی همواره به دنبال ایجاد تفرقه، ناامنی و هرج و مرج در میان کشورهای اسلامی بوده اند. با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و اثربخشی آن در میان کشورهای مسلمان منطقه و تقویت روحیه مقاومت و مبارزه در برابر رژیم منحوس صهیونیستی، توجه دشمنان به محور مقاومت اسلامی جلب شد و برنامه ریزی ها و توطئه ها برای ناامن کردن و ضربه زدن به این محور راهبردی آغاز شد.

در سال های اخیر، ایالات متحده امریکا و متحدین اروپایی این دولت مستکبر، با حمایت های مالی گسترده به پرورش و سازماندهی تروریست ها برای ضربه به امنیت کشورهای تشکیل دهنده محور مقاومت مبادرت ورزیده اند. غربی ها با استفاده از واسطه هایی که عمدتا شامل دولت های مزدور و خائن منطقه غرب آسیا هستند، نقش انکارناپذیری در شکل گیری و رشد فزاینده این گروه های تروریستی داشته اند.

حمایت مالی و لجستیکی عربستان سعودی از تروریست هایی که محصول تفکرات تکفیری سعودی ها هستند، فروش سلاح های پیشرفته و گران قیمت کشورهای غربی به دولت سعودی، سلاح های امریکایی که نهایتا در دستان تروریست های تکفیری دیده می شوند، حمایت صریح و قاطع سیاسی – مالی – تسلیحاتی دولت امریکا از تروریست های سوریه تحت عنوان تروریست خوب، مداوای تروریست های مجروح در بیمارستان های رژیم صهیونیستی و ده ها اتفاق دیگر همگی شواهدی محکم بر حمایت محور غربی-عبری-عربی از تروریست ها برای ضربه زدن به محور مقاومت و تامین امنیت رژیم اشغالگر قدس است.

در سال های اخیر ملت شهادت طلب ایران اسلامی که همواره در نقش بر آب کردن توطئه های دشمنان پیشگام بوده اند، به کمک کشورهای مسلمان همسایه از جمله سوریه و عراق شتافته اند تا فتنه ی تروریسم تکفیری را از سر ملت های مظلوم و برادران دینی خود رفع کرده و به تکلیف شرعی خود عمل کرده باشند. این تصمیم تاریخی، هم عمل به وظیفه ی اسلامی ماست و هم گامی محکم در جهت تامین منافع ملی میهن عزیزمان محسوب می شود. چرا که دفاع در برابر دشمن فراتر از مرزها، باعث حفظ عزت و امنیت و ثبات در آینده برای هموطنانمان خواهد بود. دشمنی که اگر در سوریه و عراق مقابلش نایستیم، قطعا به مرزهای کشور عزیزما نیز تعرض خواهد کرد.

شهدایی که در راه دفاع از ملت های مسلمان و مظلوم و حراست از حریم مقدس اهل بیت (سلام الله علیهم) تقدیم کرده ایم راه را بر ما روشن تر ساخته اند و می دانیم که این راه به برکت خون شهدایی چون حاج حسین همدانی به پیروزی منجر خواهد شد. ما دانشجویان بسیجی مثل همیشه آماده دفاع از حریم ولایت و کمک به مظلومین عالم هستیم و در این راه تا پای جان خواهیم ایستاد، چرا که دیگر طاقت تماشای اسارت حرم را نداریم.

السلام علیک یا زینب (س)

 

photo_2015-11-17_16-24-56 photo_2015-11-17_16-25-01  photo_2015-11-17_16-25-11 photo_2015-11-17_16-25-16 photo_2015-11-17_16-25-21 photo_2015-11-17_16-25-33 photo_2015-11-17_16-25-39 photo_2015-11-17_16-25-43 photo_2015-11-17_16-25-47

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
همسنگر
باشه بابا شما مدافع شما بچه های حاج قاسم شما نیروی واکنش سریع صابرین آخه اخوی فقط شما حرف میزنید یه سلاح بهتون بدن عمرآ بتونینن بازو بست کنن مگه مدافع حرم شدن جنگیدن آغوز بازیه ، بر فرض مثال سردار دستور بده شما برین افقی میرین عمودی بر میگردین چرا؟ چون نحوی جنگیدن رو بلد نیستین و این امر تخصص و تداوم آموزش میخواد آره دادا مدعی بودن کار نداره اما مرد عمل بودن بسیار سخته!
رضا در پاسخ به همسنگر
اقای همسنگر شما واکنش سریغ شما نیروی ویژه!!! اصلا شما فرمانده، این بچه ها همه سرباز!! اگر بر فرض مثال شما این بچه ها نتونند اسلحه دست بگیرند که البته میتونند! ولی اومدن بگن جان بر کف در خدمتیم در هر عرصه ایی که نیاز حضور ماست! نمیدونم مطالعه کردی تاریخ دفاع مقدس رو یا نه! همین کسایی که شما داری تمسخرش میکنی به عدم تخصص! با ایمان و اخلاص خودشون دنیا را به تعجب واداشتند! سلاح و تخصص این بچه ها ایمان و اخلاص و بی ریاییشونه! اومدن بگن حاضریم ما نیرو های دانشجویی با هرتخصصی در خدمتتونیم !
دانیال ابراهیمی در پاسخ به رضا
آقا رضای عزیز و همسنگر گرامی : بیخودی خودمون رو گول نزیم ... همه ما خوب میدونیم که اینایی که توی عکس می بینیم اینکاره نیستن و نقش بازی کردن این عده برای جبهه و زم و اعتقادات نیست ...بلکه بیشتر واسه استفاده از رانت و اینجور حرفهاست تا از این طریق بتونن راحتر کار پیدا کنند و وامی چیزی بگیرن وگر نه بسیجی مخلص هیچ وقت اینجوری جلوی دوربین خودش رو به نمایش نمیزاره ...
در حاشیه