بسیج واقعا مشکل گشای کشور است/ احداث ۱۰۰۰کارگاه اقتصادی در گیلان

فرمانده سپاه قدس گیلان در نشست خبری هفته بسیج گفت: ۵۶۰ برنامه محوری همزمان با هفته بسیج در سطح استان برگزار می‌شود.

بسیج واقعا مشکل گشای کشور است/ احداث ۱۰۰۰کارگاه اقتصادی در گیلان

به گزارش خبرنگار ایثار و مقاومت ۸دی، سردار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در نشست خبری ستاد بزرگداشت هفته بسیج سپاه قدس گیلان، با اشاره به اهمیت بسیج و جایگاهش گفت: ما در استان گیلان ۵۴ گردان بیت المقدس و ۳گردان کوثر داریم که در موضوعات دفاعی و حوادث غیر مترقبه به کمک کشور بیاید.

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: امروز بزرگترین حلقه تربیتی و معرفتی و بصیرتی و مهارتی در کشور تحت عنوان طرح صالحین زیر نظر بهترین اساتید در شهرستانها در حال اجرا است.

سردار عبدالله پور در ادامه با اشاره به توانمدی های بسیج افزود: بسیج واقعا مشکل گشای کشور است. امروز اگر مسئولین بتوانند بسترسازی کنند بسیج به عنوان مثال می تواند معضل بی سوادی استان را طی چند سال حل کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به عملکرد بسیج در حوزه اقتصادی گفت: در همین دورانی که در تحریم هستیم و شاید اوضاع اقتصادی کشور مناسب نباشد، به همت بسیج ۱۰۰۰کارگاه راه اندازی شده است.

photo_2015-11-17_11-05-11

وی در ادامه با اشاره به فعالیتهای اجتماعی و محرومیت زدایی سپاه گفت: امروز آبهای سطحی استان گیلان در حال از بین رفتن است اما به همت گروههای جهادی دانشجویی و محلات آبهایی که در حال هدر رفتن است با یک اقدام انقلابی در کوتاهترین زمان و با کمترن هزینه به کمک این معضل شتافته است.

سردار عبدالله پور گفت: آمار اعضای بسیج در گیلان به ۸۲۶هزار نفر می رسد که ۵۱۴هزار نفر آن برادر و باقی آن خواهر می باشد، البته ما به دنبال آمار نیستیم که به دنبال فرهنگ بسیجی هستیم، موسس بسیج حضرت امام (ره) بودند و انتظار ایشان هم از بسیج نهادینه کردن فرهنگ بسیج بود.

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: از رسانه ها انتظار کار بسیجی داریم. همانطور که در زمان دفاع مقدس رسانه ها مردم را تهییج می کردند امروز هم باید رسانه ها به این امر توجه داشته باشند، خصوصاً در بحث اقتصاد مقاومتی که باید مسئولین را پای کار و مردم را مطالبه گر کند.

سردار عبدالله پور گفت: اردیبهشت ۹۵ کنگره ۸هزار شهید گیلان برگزار خواهد شد که از همه خصوصاً خبرنگاران، هنرمندان و علاقه مندان به شهدا دعوت می شود که نظرات و پیشنهادات خود را به دبیرخانه ستاد کنگره ۸هزار شهید استان ارسال کنند تا از نظرات مطرح شده استفاده شود.

photo_2015-11-17_11-05-16

گفتنی است در ادامه برنامه های هفته بسیج را در ادامه میبنید:

۵شنبه هفته جاری دیدار فرمانده محترم سپاه قدس گیلان با حضرت آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان و ارائه گزارش از عملکرد بسیج، این دیدار در شهرستان ها توسط فرمانده سپاه شهرستان و ائمه جمعه شهرستان صورت خواهد گرفت

مجموعاً ۵۶۰برنامه محوری در سطح پایگاه ها، حوزه ها، نواحی و ستادی برگزار می شود

برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در سطح استان که این نمایشگاه در خیابان اعلم الهدی شهر رشت دایر می باشد

افتتاح پایگاه های مقاومت

برگزاری جلسه های بصیرتی با موضوع مقابله با نفوذ که مورد توجه و اشاره مقام معظم رهبری هم بوده توسط سازمان بسیج اساتید و سازمان بسیج دانشجویی

پیاده روی خانوادگی در روز جمعه ۱۶آذر

حضور و سخنرانی فرماندهان نواحی پیش از خطبه های نماز جمعه

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه