جمع‌آوری آب‌های سطحی فومن نیازمند تأمین اعتبار است

شهردار فومن گفت: استاندار گیلان قول اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان برای انجام پروژه آب‌های سطحی فومن را داد که البته این اعتبار تا ۲۸۰ میلیون تومان کاهش یافت.

جمع‌آوری آب‌های سطحی فومن نیازمند تأمین اعتبار است

هوشنگ عباسقلی‌زاده با بیان اینکه با یک شرکت پیمانکار جهت آسفالت به مبلغ سه میلیارد تومان مذاکره کردیم و ۱۲۰ میلیون تومان هم تخصیص داریم اظهار داشت: ۳۰ میلیون تومان هم برای خیابان میثم تمار هزینه کرده‌ایم تا آسفالت آن را ساماندهی کنیم و ۲۰ میلیون تومان نیز برای بازنگری طرح تفصیلی گذاشته‌ایم.

شهردار فومن با اشاره به اینکه اکنون با اختصاص۳۵۰ میلیون تومان، می‌توانیم ۳۰۰ متر آسفالت انجام دهیم،گفت: من مخالف این نیستم که از محل فروش زمین کار عمرانی صورت گیرد، اگر سالانه ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار به ما بدهند تا ۵ سال آینده هم نمی‌توانیم کار عمرانی انجام دهیم.

وی با تأکید براینکه ۸ هزار متر زمین از مسکن و شهرسازی دریافت کرده‌ایم که تا ۴ میلیارد تومان عایدات برای شهرداری دارد تصریح کرد: درباره پروژه آب‌های سطحی، استانداری قول ۵۰۰ میلیون تومان را داد که البته سپس تا ۲۸۰ میلیون تومان کاهش داد.

وی با اشاره به اینکه کانال شاهد ۵۰۰هزار لیتر آب جذب می‌کند و در غیر این‌صورت شاهد آبگرفتگی معابر تا ارتفاع یک متر بودیم افزود: در این‌باره با شعبان‌پور معاون محترم هماهنگی امور عمرانی استاندار نیز صحبت کرده‌ام.

شهردار فومن با تأکید بر اینکه معضل اصلی ما بازار روز سه‌شنبه است و این یک معضل اجتماعی است خاطرنشان کرد: در بحث انتقال بازار، مشکل مالی وجود دارد و همه چیز  بستگی به تکمیل آسفالت دارد و درباره موضوع برق منطقه نیز با فرماندار و اداره برق هماهنگی کرده‌ایم.

وی گفت: درباره احداث سرویس بهداشتی، امور آب منطقه‌ای موافقت نکرده است و با سازه دائمی مخالفند البته با فرماندار  صحبت کرده‌ایم و می‌توانیم احداث سرویس بهداشتی به‌صورت غیردائم انجام دهیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه