معاون که معاون است! خود روحانی به عنوان رئیس جمهور هم حق زدن چنین حرفی را ندارد!

باقری: شنیدیم که یکی از معاونان استاندار گیلان گفت ما نماینده دولت ایم و اعضاء شورا هرکدام ۸ هزار رای آورده اند و به اندازه رای خود اظهار نظر کنند! از آقای استاندار انتظار داریم جلوی معاونان خود را بگیرد! معاون که معاون است! خود روحانی به عنوان رئیس جمهور هم حق زدن چنین حرفی را ندارد!”

معاون که معاون است! خود روحانی به عنوان رئیس جمهور هم حق زدن چنین حرفی را ندارد!

به گزارش ۸دی، محمدحسین واثق کارگرنیا ضمن تبریک و تسلیت شهادت سید اسماعیل سیرتی نیا گفت: “طرح ترافیک رشت در سوم آبان ماه به تصویب شورای هماهنگی ترافیک رسید.”

وی با بیان اینکه امیدواریم این طرح بخوبی اجرا شود تصریح کرد: “از قدیم مناسبت ها و راهپیمایی ها در مرکز اصلی شهر و شهرداری انجام می شود، امیدواریم برای پیاده راه سازی شهرداری رشت این موضوع مدنظر قرار گیرد.”

کارگرنیا با بیان اینکه آسفالت رشت که اخیرا انجام شد فاقد کیفیت لازم است.

وی در بخش پایانی نطق خود به آسفالت خواهر امام و ساغریسازان اشاره کرد و گفت: “بعد از آسفالت ما یکی از ادارات آمد دوباره کنده کاری انجام داد! مردم تا کی باید تاوان اشتباهات برخی را بدهند!؟”

 محمودباقری خطیبانی به عنوان ناطق سوم گفت: “تاکنون چندین بار درخصوص پاداش های سازمانها از شهرداری سؤال پرسیدیم و نامه رسمی زدیم اما هیچ پاسخی داده نشد!”

وی افزود: “نامه دیگر من درخصوص حکمهایی است که آقای شهردار صادر می کنند! ۲۴ پست را طی نامه ای رسمی برای آقای شهردار نوشتم که در چارت تشکیلاتی شهرداری وجود ندارد! آن هم پاسخی داده نشد!

بازرس شورای شهر در شهرداری رشت به نامه دیگر خود به شهردار اشاره کرد که در آن از وی خواست تا اعضاء هیئت مدیره شورای سازمانها را به ما معرفی کند. که آن نیز بی پاسخ مانده است!

محمود باقری خطیبانی ادامه داد: “خودروهای شهرداری را فروختند تا برای کارکنان مبلغی به عنوان هزینه ایاب و ذهاب پرداخت گردد، اما اکنون برخی مدیران شهرداری هم راننده هم هزینه ایاب ذهاب، هم خودرو و هم پول بنزین دریافت می کنند!”

باقری ضمن گلایه از این تبعیض ها تصریح کرد: “برخی از رفتگران شهرداری از خرداد تا کنون حقوق نگرفته اند! آیا این عدل علی است!؟”

وی در ادامه گفت: “در شورای سوم تصویب شد که پل های هوایی عابر پیاده ساخته شود اما تا کنون کدام پل ساخته شد!؟ چند نفر بخاطر نبود پل های عابرپیاده در این شهر تصادف کردند و جان خود را از دست دادند!؟”

باقری خطیبانی در بخش دیگر نطق خود به موضوع تیم داماش اشاره کرد و گفت: “شهرداری بخاطر نداشتن بودجه تیم های کوچک خود را در شورای سازمان باطل کرد، وقتی شهردار می آید و صراحتا می گوید شهرداری بضاعت و توانایی تیم داری ندارد، چرا برخی از اعضاء شورا جنگ زرگری راه انداخته اند!؟”

وی همچنین از روسای کمیسیون های تخصصی شورا خواست به طور مستقیم به مدیران شهرداری نامه نزنند و اگر کار دارند سلسله مراتب را رعایت کنند و نامه خود را به رئیس شورا تقدیم کنند و رئیس به شهردار و شهردار به آن نذیر ابلاغ کند که هم شان اعضاء شورا حفظ شور و هم خدایی نکرده نگویند اعضاء شورا قانون را دور می زنند!”

محمود باقری خطیبانی در خاتمه نطق خود گفت: “شنیدیم که یکی از معاونان استاندار گیلان گفت ما نماینده دولت ایم و اعضاء شورا هرکدام ۸ هزار رای آورده اند و به اندازه رای خود اظهار نظر کنند! از آقای استاندار انتظار داریم جلوی معاونان خود را بگیرد! معاون که معاون است! خود روحانی به عنوان رئیس جمهور هم حق زدن چنین حرفی را ندارد!”

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه