ورود ۳ هزار لیتر آب به مخزن گازوییل اتوبوسرانی رشت

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت گفت: بالغ بر ۳ هزار لیتر آب به دلیل بارندگی به داخل مخزن گازوییل سازمان اتوبوسرانی رشت وارد شده که این اتفاق استهلاک وسایل نقلیه را افزایش می‌دهد.

ورود ۳ هزار لیتر آب به مخزن گازوییل اتوبوسرانی رشت

به گزارش ۸دی، رضا رسولی امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: با توجه به اینکه رشت جزو شهرهای پرباران کشور محسوب می‌شود، بارش باران موجب فرسودگی مخزن گازوییل سازمان اتوبوسرانی رشت و ورود آب به داخل آن شده است.

وی ادامه داد: بالغ بر ۳ هزار لیتر آب به داخل مخزن گازوییل سازمان اتوبوسرانی رشت وارد شده و چنین اتفاقی استهلاک وسایل نقلیه را افزایش می‌دهد.

این مسئول با اشاره به جذب سرمایه‌گذار برای خطوط حمل و نقل شهر رشت افزود: یکی از دلایل عدم توجه سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در ناوگان حمل و نقل رشت فرسودگی خودروهای موجود است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت ادامه داد: امیدواریم با خرید اتوبوس‌های جدید و تقویت ناوگان اتوبوسرانی شرایط حضور سرمایه‌گذاران بخش‌خصوصی برای تعامل در پروژه‌ها فراهم شود.

وی درباره شرایط خرید مینی‌بوس و ون در رشت، خاطرنشان کرد:  مینی‌بوس و ون توسط بخش‌‌خصوصی خریداری شده و مجوز خرید، اعلام نیاز و اعطای پروانه توسط سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی انجام می‌شود.

رسولی با بیان اینکه در شرایط فعلی هیچ‌گونه اعلام نیاز برای خرید مینی‌بوس و ون مطرح نشده است، به راه‌اندازی تاکسی بی‌سیم ویژه بانوان در شهر رشت اشاره کرد و یادآور شد: سازمان تاکسیرانی شهر رشت در حال راه‌اندازی تاکسی بی‌سیم ۱۳۳ ویژه بانوان در شهر رشت است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت از برگزاری نخستین همایش حمل و نقل و ترافیک در روز ۲۶ آذر ماه امسال با محوریت شورا و شهرداری رشت خبر داد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه