واکنش شدید الحن معاون سازمان تبلیغات اسلامی به اظهارات معاون سیاسی استاندار در یک جلسه!

وی خطاب به معاون امنیتی سیاسی استاندار تاکید کرد: بنده در این جلسه اعلام میکنم اگر چنین چیزی بار دیگر تکرار شود قطعا همین واکنش از من سر می زند و ما اجازه نخواهیم داد این افراد وارد صحنه شوند و جوانان ارزشی ما حق دارند که در مقابل این گونه اشخاص که دارای چنین افکارند بایستند.

واکنش شدید الحن معاون سازمان تبلیغات اسلامی به اظهارات معاون سیاسی استاندار در یک جلسه!

به گزارش ۸دی، محمد احمدی پورمعاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان در جلسه کارگروه حقوق شهروندی که در روز پنجشنبه ۱۴آبان در سالن شهید انصاری استانداری گیلان برگزار شد در سخنانی عجیب در حال تایید سخنرانی ۱۳ آبان فیاض زاهد و محکوم کردن جوانان و دانشجویان بود که معاون سازمان تبلیغات اسلامی به این سخنان واکنش نشان داد.

حجت الاسلام و المسلمین گلمیرزاده پس ازپایان سخنان احمدی پور خطاب به ایشان گفت: جناب آقای احمدی پور چرا باید به کسی که در فتنه ۸۸ دارای پرونده است  در روز ۱۳ آبان که روز ملی مبارز با استکبار ستیزی است مجوز سخنرانی داده شود،  آیا این اقدام شما امنیت استان را به خطر نمی اندازد.

معاون فرهنگی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان در ادامه بیان داشت: چرا شخصی که بارها با سخنرانی و مصاحبه هایش اعتقادات خود را بیان کرده باید در شب تاسوعا روی منبر پیامبر بنشیند  و حرف هایی از جنس سهم خواهی سیاسی بزند.

وی  خطاب به معاون امنیتی سیاسی استاندار تاکید کرد: بنده در این جلسه اعلام میکنم اگر چنین چیزی بار دیگر تکرار شود قطعا همین  واکنش از من سر می زند و ما اجازه نخواهیم داد این افراد وارد صحنه شوند و جوانان ارزشی  ما حق دارند که در مقابل این گونه اشخاص که دارای چنین افکارند بایستند.

حجت الاسلام گلمیرزاده در پایان خاطر نشان کرد:  مجریان قانون نباید به هرکسی اجازه برگزاری مراسم و سخنرانی دهند بلکه باید بدرستی عمل کنندتا به قانون بی احترامی نشود .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
مرگ بر آمریکا
بازم دم گلميرزاده گرم .... امثال احمد پور شديدا درگير مسايل دنيوي خودشون شدند و گذشته ها يادشون رفته
رضا
از این روحانی شجاع ممنونیم ولی باید از آقای معاون استاندار پرسید چطور از یک فتنه گر دفاع می کنه واقعا برا ما جای سوال است !!!؟؟؟
در حاشیه