کارشناس آشپزی سیما پس از توهین به شهید همدانی اخراج شد

تهیه‌کننده برنامه “به خانه بر می‌گردیم”، گفت: با توجه به توهین‌ مائده حجاری، کارشناس آشپزی برنامه به مقام شهید والامقام سردار حسین همدانی، او از برنامه اخراج شد. رسانه ملی، جای اینگونه افراد نیست.

کارشناس آشپزی سیما پس از توهین به شهید همدانی اخراج شد

به گزارش ۸دی، به نقل از جام نیوز، سعید لطفی، تهیه‌کننده برنامه «به خانه برمی‌گردیم»، در خصوص کامنت توهین آمیز مائده حجاری به سردار شهید همدانی گفت: این کارشناس در زمانی که من به عنوان تهیه کننده جدید این برنامه کار را در اختیار گرفتم، به برنامه دعوت نشده است ولی با توجه به مطلب توهین آمیز این کارشناس، ما به هیچ عنوان از وی در برنامه های آتی خود دعوت نخواهیم کرد.

 

تهیه کننده برنامه «به خانه بر می گردیم» خاطر نشان کرد: امکان نخواهد داشت ما از مجریانی که چنین توهین هایی را انجام می دهند، در برنامه مان دعوت کنیم و او برای همیشه اخراج شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
مبارزه آقای همدانی با تروریست ها و دفاع ایشون از حرم قابل تقدیر و احترامه ولی دلیل بر این نمیشه که عیبهاشون دیده نشه... این کارشناس دروغ نگفت
مری در پاسخ به
عیبش چیه؟؟ دیدی چی گفته اصلا؟ کجای دنیا انقدر میتونه یه آدم نسبت به هموطنش بی شرف باشه
ناشناس در پاسخ به مری
علاوه بر اون کامنت توهین آمیز، کامنت دیگری هم نوشته بود که به عیب ایشون اشاره شد. البته من از کامنت توهین آمیزش دفاع نمی کنم.
نوید
اون بنده ی خدا جونشو به خاطر دین و امنیت وطن فدا کرده اونوقت یه عده امثال این خانوم دارن دنبال معایب شخصیتی شهیدهمدانی میگردن، اگه امثال شهیدهمدانی نبودن الان همین خانوم توسط داعشی ها به عنوان برده داشت خریدو فروش میشد، باید در دهان این افراد محکم کوبید،(هرچند اسمشو میذارن مخالفت با آزادی بیان!) توهین به قهرمان ملی وطن توهین به همه ی مردم و خانواده ی شهداست و جزی از شرف ملی محسوب میشه، شرف ملی و دینی شوخی بردار نیست که یه خانوم تازه به دوران رسیده مثل ایشون بخواد راحت بهش توهین کنه
در حاشیه