استعفا از سرپرستی تیم داماش در صورت ادامه مشکلات‌ !

سرپرست تیم داماش گیلان گفت: تا زمانی‌که مشکلات مد نظرم حل نشود دیگر در کنار داماش و هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان حضور نخواهم داشت.

استعفا از سرپرستی تیم داماش در صورت ادامه مشکلات‌ !

به گزارش ۸دی، حسین قلی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، با انتقاد از فضای موجود در فوتبال، اظهار داشت: گروهی به فوتبال ورود کرده‌اند که دنبال منافع شخصی و اهدافی خاص می‌گردند و در این میان از احساسات هواداران ما سوء استفاده می‌کنند.

وی گفت: آقای رسولی عضو شورای شهر رشت، برای داماش کاسه داغ تر از آش شده است. ایشان سال گذشته بر خلاف اصول اولیه فوتبال، بدون هماهنگی با باشگاه، دو اتوبوس هوادار را به تهران اعزام کردند و سوال من این است که اگر بلایی سر این هواداران می‌آمد شما مسئولیت قبول می‌کردید؟ همان شب اتوبوس تیم را به خاطر تخلف چند هوادار دو ساعت در پلیس راه متوقف کردند.

سرپرست داماش افزود: دو اتوبوس یعنی ۱۰۰ هوادار، یعنی ما بدون هماهنگی ۱۰۰ نفر جوان را از رشت به تهران فرستادیم بدون اینکه کسی به فکر امنیت و تغدیه آنها باشد. در هنگام بازگشت وقتی دیدم هواداران ما چیزی برای خوردن ندارند نتوانستم یک نان در دهان بگذارم و در حد بضاعتم به بچه هامان کمک کردم. ما در سفرها پول شام بازیکنان را به زور تهیه می‌کنیم وگرنه از خدا می‌خواهیم با خود هوادار ببریم.

قلی‌زاده با انتقاد از مطرح شدن صحبت‌های خصوصی‌اش، گفت: آقای رسولی درحالی‌که در بین هواداران است به من زنگ می‌زند و می‌گوید که ۱۵۰ میلیون تومن می‌تواند به باشگاه کمک کند و من و همکارانم در باشگاه چندین روز تمام هم و غم خود را می‌گذاریم تا خواسته ایشان را برای پیگیری این کمک فراهم کنیم ولی در کمال تعجب پس از این‌که بارها جواب تلفن من را ندادند سرانجام می‌گویند که به این نتیجه رسیده ایم که شما خودتان پول دارید.

وی افزود: کارمند تدارکات‌مان هر روز می‌رود و مسافرکشی می‌کند تا امکانات صبحانه بازیکنان را در باشگاه فراهم کند و ایشان خواسته یا ناخواسته جو هواداران را به سمتى برد که شورا پشت سر تیم هست و عوامل باشگاه مخالف تیم‌ هستند درحالی‌که در ابتدا گفتند می‌خواهیم به داماش کمک کنیم و در یک چرخش ناگهانی گروه کمند راه انداختند و حرف از خرید داماش زدند، بدون اینکه هرگز با صاحبان داماش جلسه ای برگزار کنند.

قائم مقام سابق داماش خطاب به عضو شورای شهر رشت گفت: اگر نیت شما کمک به باشگاه بوده، پس چرا ما را دزد خطاب کردید و گفتید به جای باشگاه باید شماره حساب هیئت فوتبال را بدهیم. لطفا”مردانه به هواداران بگویید که با وجود پیگیری‌های بسیار، ریالی به ما کمک نکردید.

قلی‌زاده افزود: من به‌عنوان یک شهروند از شما می‌خواهم که به جای حضور در فوتبال بروید و مشکلات حاشیه شهر را حل کنید. ببینید مردم به چه دلیلی به شما رای دادند و در بسیاری از نقاط این شهر هنوز بسیاری از خانواده‌ها از امتیاز اولیه زندگی محروم هستند و آب و برق و گاز ندارند و آن‌قدر استخوان خرد شده هست که دلش بیشتر از شما برای فوتبال بسوزد.

سرپرست داماش درخواست گرفتن اتوبوس و زمین تمرین برای تیمش از شورای شهر را کذب محض خواند و گفت: شما داماش را دوبار رستوران دعوت کردید و تا امروز پول رستوران پرداخت نشده و ده بار از آن رستوران با ما تماس گرفتند که بیایید و پول رستوران را بدهید.

وی افزود: قرار بود مهمانسرای شهردارى را به ما بدهید بعد دقیقه نود به ما اعلام کردند که مهمانسرا پر است و ما مجبور شدیم به هتل پردیس برویم. هفته بعد گفتید پیگیری‌تان کم است و ما یک هفته کامل پیگیرى کردیم و بازهم دقیقه نود به ما اتاق ندادند و سرمربى ما از جیب خود پول هتل را پرداخت کرد و غیر از این است که با این کار مى خواستید با روح و روان تیم و هواداران فهیم ما بازى کنید؟

قلی‌زاده با بیان این‌که جلوی پرداخت پاداش پنج میلیونی شهردار به ما را گرفته اند گفت: در بازى با شهردارى بندرعباس در فصل گذشته شهردار به ما پنج میلیون تومان پاداش داد و تا امروز به ما داده نشد و آقایان گفتند بعضى از اعضاى شوراى شهر با این درخواست مخالفت کردند و باید برای دریافت این پول ناچیز دوباره مصوبه شورای شهر را بگیرند.

وی افزود: بر اساس همین جوسازى‌ها هوادار به من مى‌گوید شما ١۵� میلیون تومان از شهردارى گرفتید و اول صد میلیون پول خودتان را برداشتید. حرف‌هایى که براساس جوسازى‌هاى یک سایت هواداری که متاسفانه قلمش قلم مزدورى است و به خورد هوادار پاک ما مى‌دهند زده می‌شود. خبرنگارى که خبرنگار نیست و کارش خط دادن به هوادار است.

سرپرست داماش اظهار داشت: در همین بازى با نساجى، من دلم پیش هوادارنى بودکه زیر باران، حنجره براى تیم‌شان پاره می‌کنند و من ناراحت بودم که تیم نتوانست نتیجه بگیرد تا بتوانیم دل آنها را خوش کنیم و من می‌دانم هوادارن ما  آن ده بیست نفرى که کنار رختکن مى‌آیند و امنیت بازیکنان و عوامل فنى ما را تهدید مى‌کنند، نیستند.

قلی‌زاده گفت: امنیت ورزشگاه برعهده نیروی انتظامی و هیئت فوتبال است و من موظفم امنیت تیمم را تامین کنم و تا امروز تمام تلاشم را کردم تا در درگیرى هواداران با هم و حتی با باشگاه، نیروى امنیتى وارد نشود اما وقتی می‌بینم که گروهی با تحریک یک سایت هواداری فقط با فحاشی می‌خواهند به اهداف خود که نابودی داماش است برسند دیگر خونم به جوش می‌آید.

وی افزود: من نیازى به مطرح کردن خودم ندارم همان‌طور که سال‌ها جانم را برای دفاع از کشورم در طبق اخلاص گذاشتم، حالا هم برای کمک به تیم شهرم و جوانان این شهر و کمک به پاک‌شدن فضای فوتبال شهرم حاضرم هر هزینه ای را بدهم و در این راه اگر نیاز شد از آبروی خودم هم می‌گذرم.

قلی‌زاده گفت: سئوال من از آقاى رهنما و رسولى این است که چگونه شما مى‌روید در جایى از ورزشگاه که به مدیران باشگاه و هیئت فوتبال و نظام توهین مى‌کنند؟ غیر از این است که می‌خواهید از کسى عقب نیفیتد و دنبال اهداف سیاسى هستید و فوتبال برایتان بی اهمیت است؟

سرپرست داماش گفت: من همه کارهایى که فراتر از مسئولیتم بود انجام دادم و با استاندار جلسه گذاشتیم و ایشان قول دادند با مجمع نمایندگان جلسه بگذارند و گفتند مشکل این تیم را حل می‌کنم اما هنوز مشکل حل نشده و تا امروز دست نیاز به سوی همه دراز کردیم.

این مقام مسئول افزود: هر رسانه اى که به ما کمک مى‌کند از دید آن چند نفر مى‌شود منفور و این یعنی یک رسانه فقط باید بر خلاف تیم باشد تا مورد تأیید فحاش‌ها قرار بگیرد.

وی افزود:به همین دلیل در نامه‌ای به هیئت فوتبال اعلام کردم تا زمانی‌که مشکلات مد نظرم حل نشود دیگر در کنار داماش و هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان حضور نخواهم داشت.

قلی زاده درباره شروط خود گفت: در ابتدا باید تکلیف سایتی که عامل تفرقه و نفاق بین هوادار و باشگاه هست و از احساسات هواداران برای رسیدن به اهداف خود سوء استفاده می‌کند مشخص شود و همچنین باید تکلیف تعدادی محدود از تماشاگرنماها هم معلوم شود وهیئت فوتبال باید نظم ورزشگاه را تضمین کند تا بازیکنان ما بدون استرس و ترس پای به ورزشگاه بگذارند.

وی افزود: من از همه هواداران عاشق و دلسوخته تشکر مى‌کنم که دلشان براى فوتبال و داماش مى‌سوزد ممنونم و مطمئنم که هواداران ما با تصمیم‌گیرى منطقى به تیم کمک می‌کنند و همه جوانب را درک می‌کنند و مى‌فهمند و صف خودشان را از فحاش‌ها جدا می‌کنند و به یقین هوادارى که از بازیکن پول طلب می‌کند، هوادار داماش نیست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
غضنفر علی انصاری
اقای [...] حد حدود خودت را بدان در مورد کسانی دارید اظهار نظر میکنی در حدشما نیست ان زمانی بعضی ها داشتند در شهر گردو بازی میکردند ویا در فکر پناهندگی پادگان اشرف در عراق بسر میبرند اه [...] ها در جبههها جنوب وغرب با دشمن نظام می جنگیند اشگال نداره !!!!
در حاشیه